۰
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۱

علت گروگان‌گیری دختربچه جیرفتی

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در بازجویی انجام‌ شده توسط کارآگاهان، متهمان علت گروگان‌گیری جیرفت را اختلاف مالی با پدر دختر بچه اعلام کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در بازجویی انجام‌ شده توسط کارآگاهان، متهمان علت گروگان‌گیری جیرفت را اختلاف مالی با پدر دختر بچه اعلام کردند.
به گزارش ایسنا، سردار رضا بنی‌اسدی فر اظهار کرد: دختر بچه‌ای شش ساله که توسط چند نفر در شهرستان جیرفت به گروگان گرفته شده بود با تلاش پلیس آگاهی پس از 14 روز به آغوش خانواده بازگشت. وی در تشریح این خبر افزود: هشتم آبان ماه خبر یک مورد گروگانگیری به پلیس شهرستان جیرفت اعلام و بلافاصله پلیس وارد عمل شد و تحقیقات خود را آغاز کرد. فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: پس از بررسی پلیس مشخص شد پدر خانواده و دختر بچه‌ای شش ساله به همراه یک نفر دیگر از آشنایان‌ آنها توسط افرادی ناشناس گروگان گرفته شده‌اند. سردار بنی‌اسدی فر بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله چند تیم مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی برای شناسایی مجرمان تشکیل شد. فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: با ردگیری کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد؛ گروگانگیران در شهر کرمان، مخفی شده‌اند. وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان کرمان با انجام تحقیقات تکمیلی و کار اطلاعاتی موفق شدند کمتر از دو هفته مخفیگاه مجرمان را شناسایی و طی عملیاتی پنج نفر گروگانگیر را دستگیر و این کودک خردسال را به آغوش خانواده بازگردانند. سرهنگ بنی اسدی فر با اشاره به رهایی دو گروگان دیگر تأکید کرد: در بازجویی انجام‌ شده توسط کارآگاهان، متهمان علت گروگان‌گیری را اختلاف مالی با پدر دختر بچه اعلام کردند.
کد مطلب: 97329
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *