۰
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰

کدام 87 درصد؟!

محمد حسین روانبخش
کدام 87 درصد؟!
معاون سیمای سازمان صداو‌سیما به تازگی بعد از کلی تفکر و تدبر و تمرکز و خوردن آب قند برای نیفتادن فشارش اعلام کرد‌: تلویزیون ایران 87 درصد بیننده دارد‌. به نظر شما این درصد از کجا آمده است؟
1- سازمان عریض و طویل صداو سیما مرکزی برای نظرسنجی دارد که دوستانی در آن مرکز مدیر هستند و احساس مسئولیت می‌کنند و نان خود را در می‌آورند‌. این عزیزان برای اینکه رضایت مدیران بالاتر خود را تامین کنند وظیفه دارند آمارهای خیلی تودل برو از خودشان صادر کنند که بلافاصله بعد از شنیدنش قند در دل مدیران سازمان آب شود‌؛ و الحق و الانصاف به خوبی از عهده این کار بر آمده اند . این موفقیت بزرگ را به آنها تبریک و به معاون محترم سیمای سازمان تسلیت عرض می‌نماییم !
2- وظیفه اصلی سازمان صداو سیما در یک سال اخیر تهیه و تولید برنامه قابلمه فروشی بوده است. هر روز از شبکه‌های مختلف سیما، تعداد متنابهی برنامه در این زمینه پخش می‌شود که مجموع آنها از کل بخشهای خبری، سریال‌های تکراری و تولیدی صداو سیما خیلی بیشتر است و در آنها انواع و اقسام قابلمه‌ها در رنگ‌ها، طرح‌ها واندازه‌های مختلف به مردم معرفی می‌شود و ازمردم دعوت می‌شود که با ارسال پیامک از این قابلمه‌ها بخرند‌. احتمالا معاون محترم سیمای سازمان صداو سیما بر اساس آمار فروئش قابلمه‌ها به این نتیجه رسیده است‌. در واقع او تعداد کل قابلمه‌های فروش رفته را بر تعداد کل قابلمه‌های موجود در خانه‌های شهروندان تقسیم کرده وبه نتیجه 87 درصد رسیده است!
3- معاون محترم سازمان صداو سیما این حرفها را در بازدید از پشت صحنه یکی از سریال‌های در دست تولید گفته است و هدفش این بوده که قوت قلبی به عزیزان دست اندرکار آن سریال بدهد‌. حالا اگر این وسط یکی دو درصد الی پنجاه شصت درصد آمار این طرف و آن طرف است، خیلی مهم نیست!
کد مطلب: 72533
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *