۰
دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۵

فاصله هتل کوثر تا مکان های دیدینی شهر تهران

هتل کوثر تهران یکی از هتل های چهار ستاره و لوکس واقع در میدان ولیعصر است. همانطور که می دانید میدان ولیعصر یکی از میدان های مهم تهران بوده و در هنگام رزرو بلیط هواپیما بندر عباس تهران علی بابا مهمانانی که در هتل ایرانی اتاق رزرو می‌کنند می‌توانند به اکثر کافه ها، مراکز خرید و هات اسپات های تهران دسترسی داشته باشند. هتل پارسیان کوثر از سال 1341 وارد عرصه هتلداری شده و یکی از قدیمی ترین بناهای این حوزه است.
فاصله هتل کوثر تا مکان های دیدینی شهر تهران
هتل کوثر تهران یکی از هتل های چهار ستاره و لوکس واقع در میدان ولیعصر است. همانطور که می دانید میدان ولیعصر یکی از میدان های مهم تهران بوده و در هنگام رزرو بلیط هواپیما بندر عباس تهران علی بابا مهمانانی که در هتل ایرانی اتاق رزرو می‌کنند می‌توانند به اکثر کافه ها، مراکز خرید و هات اسپات های تهران دسترسی داشته باشند. هتل پارسیان کوثر از سال 1341 وارد عرصه هتلداری شده و یکی از قدیمی ترین بناهای این حوزه است.
این قدمت و شالوده را می‌توانید از منظر هتل نیز ببینید که سعی در حفظ ویژگی های معماری آن و تلفیق معماری سنتی ایران با معماری جهان دارد. این هتل لوکس خدمات و امکانات متنوعی را به مهمانان ارائه می‌دهد و بد نیست از این خدمات و امکانات دیدن کنید.
اتاق های هتل
از آنجایی که هتل کوثر تهران یک هتل درجه یک محسوب می‌شود، باید انتظار خدمات و امکانات زیادی را از آن داشته باشید، اما به نظر میهمانانی که به این هتل می‌آیند، بهتر است اگر قصد اقامت در این مجموعه را دارید سطح انتظارات خود را زیاد نکنید.
در تمامی اتاق های هتل خدماتی مانند سرویس اتاق و صبحانه ارائه می‌شود و دارای امکانات رفاهی: یخچال، آب رایگان، آباژور، کمد، میز تحریر، کمد و تلفن است. در داخل همه اتاق ها تلویزیون تعبیه شده تا مهمانان در اوقات فراغت خود خسته نشوند و از تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی لذت ببرند.
گاهی اوقات برخی از مهمانان اسناد یا وسایل با ارزشی را با خود حمل می‌کنند که امنیت این دستگاه‌ها یک نگرانی اساسی است. هتل کوثر در تمامی اتاق های خود یک گاوصندوق برای این دسته از مهمانان قرار داده است. بد نیست بدانید که تمامی اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اعلام و اطفای حریق هستند.
میهمانانی که در هتل اقامت می‌کنند نیز از اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق ها برخوردار خواهند بود. سرویس بهداشتی، حمام و توالت فرنگی در هر اتاق می‌توان مشاهده کرد. اگر یکی از لوازم بهداشتی خود را فراموش کرده اید، نگران نباشید، زیرا تمام لوازم بهداشتی لازم مانند صابون، شامپو، مسواک و خمیردندان در آن قرار داده دارد. دمپایی، سشوار و حوله از امکانات موجود در اتاق های هتل کوثر است. اگر از سفر به شهر خسته شده اید، باید به سالن ماساژ هتل بروید و خستگی را از خود دور کنید.
امکانات و خدمات هتل
هتل کوثر تهران خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد، اما چیزی که برخی از میهمانان آن را راضی می‌کند، صبحانه با کیفیت عالی و برخورد شایسته کارکنان هتل است. اگر با ماشین شخصی به تهران سفر می‌کنید نگران توقف خودرو نباشید. زیرا در این هتل پارکینگ روباز با ظرفیت 27 خودرو از قبل پیش بینی شده است. اما اگر با بلیط هواپیما بندر عباس تهران میهمان تهرانی ها هستید، می‌توانید با تاکسی سرویس هتل به هر نقطه از شهر بروید. این هتل مجموعه ای از بهترین رستوران ها را برای پذیرایی از میهمانان دارد. به عنوان مثال رستوران «زند» با ارائه لذیذترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای غربی آماده پذیرایی از مهمانان عزیز خود است. اگر به یک مکان سنتی علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم از رستوران سنتی دلشدگان دیدن کنید.
طراحی این رستوران با استفاده از معماری و نقاشی های اصیل ایرانی، خاطرات خوبی از صرف غذا در این مکان را برایتان به یادگار خواهد گذاشت. این هتل همه چیزهایی را که برای اقامتی راحت و دلپذیر نیاز دارید فراهم کرده است. به عنوان مثال اینترنت پرسرعت که امروزه یک نیاز ضروری است در فضای هتل موجود می‌باشد.
این مطلب را هم بخوانید: راهنمای رزرو تور لحظه آخری آنتالیا هتل 5 ستاره
این هتل همچنین دارای یک استادیوم با امکانات متنوع است. برای رهایی از خستگی سفر می‌توانید در استخر شنا کرده یا در سونا و جکوزی استراحت کنید. یکی دیگر از امکانات هتل، تالار پذیرایی خصوصی آن است که به مراسم مختلف اختصاص دارد. این تالارها که از پشتیبانی کامل تجهیزات صوتی و تصویری برخوردار هستند، برای برگزاری مراسم مختلف از جمله گردهمایی ها، جشن ها، همایش ها و سمینارها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
فاصله هتل کوثر تهران تا جاذبه های مشهور شهر
این هتل چهار ستاره در نزدیکی بسیاری از مراکز اداری، تجاری، پزشکی و توریستی شهر واقع شده است. در چند قدمی این هتل می‌توان بلوار زیبای کشاورز، خیابان ولیعصر، پارک لاله، موزه هنرهای معاصر، بیمارستان فیروزگر، شهر تئاتر و هتل خیابان گلاب را مشاهده کرد. اگر به فیلم علاقه دارید، خوب است بدانید که در مجاورت هتل چندین سینما وجود دارد.
نزدیک به ایستگاه های مترو BRT و اتوبوس های بزرگراه است و دسترسی آسان به سایر نقاط شهر را با هزینه کم برای مسافران فراهم شده است.
  • فاصله تا کلیسای سرکیس مقدس ( ۱.۷ کیلومتر)
    فاصله تا سینما عصر جدید ( ۱.۸ کیلومتر)
    فاصله تا عمارت دارالفنون (۳.۸ کیلومتر)
    فاصله تا خیابان انقلاب ( ۳.۲ کیلومتر)
    فاصله تا مجموعه قزاقخانه (۴.۳ کیلومتر)
    فاصله تا خیابان لاله زار( ۵.۱ کیلومتر)
    فاصله تا مصلی تهران ( 5 کیلومتر )
    فاصله تا برج میلاد تهران ( 24 کیلومتر )
    فاصله تا میدان ولیعصر تهران ( 200 متر )
    فاصله تا بازار بزرگ تهران ( 8 کیلومتر )
    فاصله تا فرحزاد تهران تهران ( 16 کیلومتر )
    فاصله تا پارک دانشجو تهران ( 2 کیلومتر )
سخن آخر
هتل کوثر در مکانی وقع شده تا مهمانان عزیز بتوانند خدمات اداری یا بانکی خود را به سهولت انجام دهند. در واقع این هتل در مرکز شهر تهران قرار دارد و دسترسی آسانی به جاذبه های مختلف، موزه ها، مشاغل، ایستگاه های مترو، ادارات و مکان های تفریحی دارد. هتل کوثر با امکانات و خدمات بی نظیر شامل پرسنل آموزش دیده در فضایی خاطره انگیز بهترین ها را برای شما عزیزان رقم خواهد زد.
کد مطلب: 173701
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *