۰
چهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۵

کی دبلیو سی ایران، حامی ورزش بانوان

برند کی دبلیو سی سال‌هاست که در حوزه صنعت شیرآلات فعالیت دارد و یکی از تولید کنندگان موفق این حوزه محسوب می‌شود.
کی دبلیو سی ایران، حامی ورزش بانوان

کی دبلیو سی ایران، حامی ورزش بانوان


به گزارش مردم سالاری آنلاین، برند کی دبلیو سی سال‌هاست که در حوزه صنعت شیرآلات فعالیت دارد و یکی از تولید کنندگان موفق این حوزه محسوب می‌شود. نام KWC ایران علاوه بر صنعت شیرآلات، با ورزش نیز گره خورده است و فعالیت‌های آنان در ورزش بانوان و اسپانسرینگ رویدادهای مهم ورزشی قابل ستایش است. این مطلب به آشنایی بیشتر مخاطبان با فعالیت‌های حمایتی کی دبلیو سی ایران از ورزش به طور ویژه ورزش بانوان اختصاص دارد.

کی دبلیو سی ایران

کی دبلیو سی ایران را می‌توان برترین تولید کننده شیرآلات در داخل کشور نامید. درست است که KWC در نگاه اول یک برند خارجی به نظر می‌رسد اما مدیران این مجموعه با انتقال تکنولوژی از شرکت سوئیسی اصلی، تمامی مراحل تولید شیرآلات را به داخل کشور منتقل کردند تا دیگر بتوان نام آن را یک شیر ایرانی نامید. این شیرآلات به دست متخصصان داخلی تولید می‌شود و شرکت مادر، نقش خود را تنها به عنوان یک فیلتر نظارتی بر کیفیت محصولات ایفا می‌کند.
برند کی دبلیو سی برخلاف بسیاری از برندها، خود را موظف می‌داند که محصولاتش با بهینه‌ترین حالت مصرف آب تولید شوند تا حداقل در این زمینه، نگرانی در مورد هدررفت آب نداشته باشیم و کمتر با این مشکل زیست محیطی دست و پنجه نرم کنیم. برند کی دبلیو سی علاوه بر اهمیت به مشکل کمبود آب و انجام اقدامات فرهنگی به جهت آگاه سازی مردم، در زمینه‌های مختلف دیگر نظیر ورزش نیز حضوری فعالانه دارد و یکی از برندهای پیشگام در جهت حمایت از ورزش کشور به شمار می‌رود.

ایجاد نشاط و شادی در جامعه؛ یکی از اهداف اصلی برند کی دبلیو سی

از منابع عمده شادی و نشاط در جامعه، فعالیت های ورزشی محسوب می شوند که با شادکامی، خلق و خوی مثبت، رضایت از زندگی و سلامت روانی همراه است. هر آنچه افراد جامعه شاد‌تر باشند، می‌توان گفت آن جامعه در مسیر درستی قرار گرفته است. برند کی دبلیو سی با آگاهی کامل از این موضوع، تصمیم گرفت که فعالیت‌های خود را در جهت حمایت از ورزش کشور آغاز نماید.
در ابتدای امر، فعالیت حمایتی برند کی دبلیو سی به اسپانسرینگ رویدادهای ورزشی خلاصه می‌شد اما در حال حاضر این شرکت پا را فراتر گذاشته است و علاوه بر حمایت مالی از مسابقات ورزشی، با تاسیس آکادمی بسکتبال بانوان KWC سعی می‌کند در زمینه استعدادیابی و پرورش بانوان بسکتبالیست، سهیم باشد.
از آخرین رویدادهای ورزشی که مجموعه کی دبلیو سی به عنوان حامی مالی در آن ظاهر شد، می‌‎توان به مسابقات کشتی آزاد جام تختی اشاره کرد. همچنین برند کی دبلیو سی اسپانسرینگ مالی تیم فوتبال قلم ورزش را که متشکل از نویسندگان و مجریان توانمند ورزشی است، برعهده دارد تا فعالیت‌های این تیم که معمولا در تورنمنت‌های داخلی و بین المللی به جهت تقدیر و یادبود از پیشکسوت‌های فوتبال یا مسابقات خیریه و عام المنفعه شرکت می‌کند، استمرار داشته باشد.

تاسیس آکادمی بسکتبال بانوان KWC



با توجه به این موضوع که ورزش بانوان در کشور به نحوی مجهور مانده است و کمتر برندی حمایت از دختران ایرانی را در دستور کار خود قرار می‌دهد، KWC ایران تمرکز اصلی خود را بر روی ورزش بانوان قرار داده است تا بتواند به دختران و بانوان کشور خدمت نماید.
مجموعه کی دبلیو سی به جهت یافتن افراد مستعد در ورزش بسکتبال، اقدام به تاسیس آکادمی بسکتبال بانوان KWC در کلانشهر تهران با مجوز رسمی استعدادیابی از فدراسیون بسکتبال ایران نمود تا بدین ترتیب بتواند با پرورش نخبگان ورزشی، قدمی در پیشرفت بسکتبال کشور بردارد. این مجموعه با به کارگیری از مربیان باسابقه و خوشنام بسکتبال بانوان نظیر سرکار خانم پورحیدری، داوری، شهدل و ... که جملگی از بازیکن‌های اسبق تیم ملی و لیگ برتر به شمار می‌روند، درتلاش هستند تا بتوانند در پرورش دختران بسکتبالیست موفق ظاهر شوند.
حمایت کی دبلیو سی ایران از بسکتبال دختران تنها به بخش پرورش استعدادها ختم نمی‌شود و این برند سرشناس با برگزاری رویدادها و تشکیل تیم‌های ورزشی در زمینه بسکتبال، به پویایی هرچه بیشتر این ورزش کمک کرده است. یکی از مهمترین رویدادهایی که در سال‌های اخیر به میزبانی تیم بسکتبال بانوان کی دبلیو سی ایران برگزار شد، مسابقات بسکتبال 3 نفره بانوان کشور بود که با قهرمانی تیم کی دبلیو سی ایران به پایان رسید. آخرین رویداد برگزار شده توسط تیم بسکتبال بانوان کی دبلیو سی، مسابقات چهارجانبه تهران بود که در خرداد ماه سال جاری برگزار شد. در حال حاضر تیم بسکتبال بانوان KWC در 3 رده سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان فعالیت می‌کند و در نظر دارد بهترین استعدادها را به ورزش بسکتبال بانوان معرفی نماید
تاسیس آکادمی بسکتبال و برگزاری رویداد‌های ورزشی، نشان از اهمیت بالای پیشرفت روزافزون ورزش بانوان کشور برای مجموعه کی دبلیو سی دارد. این مجموعه با توجه به موفقیت‌های چشمگیر به دست آمده، تصمیم دارد تا فعالیت خود در این حوزه را بیش از پیش گسترش دهد تا بتواند همچنان به عنوان یکی از برترین حامیان ورزش بانوان در کشور شناخته شود.
کد مطلب: 198249
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *