۰
سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۳

چه خبر؟ سوم اردیبهشت

روزنامه تهران امروز در ستون چه خبر؟ نوشت:
چه خبر؟ سوم اردیبهشت
آيا مشايي واقعا به استاديوم آزادي نيامد؟
اخبار موثق حكايت از آن دارد كه مشايي به همراه محمود احمدي‌نژاد و سوار بر خودرو رئيس‌جمهور به استاديوم آزادي آمده بود، اما در اين حين محمدشريف ملك‌زاده رئيس سازمان ميراث فرهنگي، با ديدن جمعيتي بسيار كمتر از ميزان پيش‌بيني حلقه انحرافي در استاديوم و همچنين جو نامناسب اين ورزشگاه، طي تماسي، از مشايي مي‌خواهد كه به هيچ‌وجه از خودرو پايين نيامده و همراه احمدي‌نژاد در جايگاه ويژه حضور نيابد.به گزارش فاطر نيوز،اسفنديار رحيم مشايي پس از ۴۰ دقيقه انتظار در داخل خودرو و در داخل ورزشگاه براي مهيا شدن فضايي براي ورودش به جايگاه مسئولان و اقدامات تبليغاتي پس از آن، به دليل عدم فراهم شدن چنين فضايي، با وجود آنكه دقايقي بيشتر به پايان مراسم باقي نمانده بود، استاديوم را ترك گفت و عازم بهشت زهرا شده و بر سر قبر عسل بديعي حضور يافت.

حد و اندازه شعارهاي دولت نامشخص است
داوود دانش جعفري وزير پيشين اقتصاد با اشاره به برداشت‌هايي كه دولت از درآمدهاي نفتي داشت گفت: دولت نهم شعارهايي داده بود كه حد و اندازه آن مشخص نبود مثلاً وعده بردن نفت بر سر سفره مردم را داد. عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتي به زندگي نيوزگفت:يكي از جلوه‌هاي اقتصاد مقاومتي كاهش ريسك در به‌كارگيري سياست‌ها و در مجموع مديريت اقتصادي كشور است.او ادامه داد:درحال حاضر اقتصاد ايران شركاي تجاري متنوع ندارد اين مسئله موجب مي‌شود در صادرات و واردات به برخي كشورها وابستگي زيادي داشته باشيم و اين مسئله مي‌تواند ميزان ريسك را بالا ببرد.

رفتارهاي غلط دولت، يادآور دوران اصلاحات است
محمدحسين صفارهرندي وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي در جمع مردم نيشابور به گزارش مشرق گفت:در زمان دولت اصلاحات، زماني كه خاتمي مي‌خواست به دانشگاهي برود از بسيج دانشجويي مي‌خواستند كه رديف‌هاي جلو را پر كنند و از رئيس‌جمهور حفاظت كنند تا نيروهاي تند رو اصلاحات به خاتمي صدمه نزنند.وي در بخش ديگري از سخنراني خود گفت: رفتارهاي غلطي كه امروز از دولت مي‌بينيم، ما را ياد دولت اصلاحات مي‌اندازد. در دولت اصلاحات كساني تهديد كردند كه انتخابات را به تاخير مي‌اندازند كه با جواب محكم رهبري مواجهه شدند، البته امروز هم امكان دارد عده‌اي اين قصد را داشته باشند كه يقينا همان جواب را دريافت مي‌كنند.

مه آفريد آرزوي زندگي ساده را داشت
سارا خسروي، همسر مه آفريد خسروي اين روزها با مشكل مالي دست و پنجه نرم مي‌كند و مي‌گويد من نمي‌توانم با ماهي ۲.۵ ميليون تومان حقوقي كه برايم تعيين كرده‌اند زندگي كنم. مشكلات شديد مالي دارم و براي ثبت‌نام فرزندانم در مدرسه نيز نمي‌دانم چه كنم.به گزارش قانون، وي درباره آرزوهاي همسرش گفت: خيلي موقع‌ها مي‌گفت آرزو دارم بروم جنوب شهر توي يك خانه حوض‌دار زندگي كنيم هميشه دنبال ساده زندگي كردن بود. توي خانه هم همين بود. حتي زندگي توي روستا را دوست داشت. هرگز دنبال پول نبود. مي‌گفت اگر من رئيس‌جمهور بودم اين كار را مي‌كردم.
کد مطلب: 28208
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *