۰
سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۳

در حاشیه، سوم اردیبهشت

روزنامه خراسان در ستون در حاشیه نوشت:
در حاشیه، سوم اردیبهشت
جمع آوري و انهدام بيش از ۲۳۵هزار مين و ۲۰۰هزار گلوله در خوزستان
ايرنا- سردار وحيدي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با اشاره به پاک سازي بيش از ۶هزار هکتار از مناطق بسيار سخت استان خوزستان از مين و گلوله هاي عمل نکرده در سال ۱۳۹۱، از جمع آوري و انهدام بيش از ۲۳۵هزار مين و ۲۰۰هزار گلوله عمل نکرده در اين مناطق خبر داد.

سردار نقدي: بسيج پيشنهادهاي عملياتي خودرا به دولت آينده هم ارائه مي کند
فارس- سردار نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بسيج تاکنون پيشنهادهاي زيادي را به صورت گسترده و عملياتي در زمينه اقتصاد مقاومتي به دولت و رئيس جمهور ارائه کرده است ولي با وجود تحسين و استقبال آن ها، هيچ گونه اقدام عملي صورت نگرفت و بسيج ضمن آغاز برخي اقدامات اثرگذار در حوزه اقتصاد مقاومتي، به دولت آينده نيز پيشنهادهاي عملي خود را ارائه خواهد کرد.

صفار هرندي:احمدي نژاد مولود جريان اصول گرايي است
ايسنا- صفار هرندي مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اوايل اقدامات خوبي در مبارزه با فشار و زياده خواهي و کوتاه کردن دست رانت خوارها انجام شد اما بعضي به گردنه هاي سخت که رسيدند راه را عوضي رفتند و منحرف شدند.صفار هرندي گفت: احمدي نژاد به لحاظ اعتقادي، جلوه اي در روزهاي نخست داشته و انکارناپذير است که مولود جريان اصول گرايي است.

اورهال ۲ فروند هواپيماي f۴ و بوئينگ ۷۰۷ نيروي هوايي انجام شد
ايرنا- متخصصان متعهد نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با صرف ۹۷هزار نفر ساعت کار، عمليات اورهال (بازسازي اساسي) يک فروند هواپيماي جنگنده f۴ و يک فروند هواپيماي بوئينگ ۷۰۷ را به پايان رساندند.
کد مطلب: 28212
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *