۰
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۰

هیات عشاق الائمه حزب مردم سالاری

هیات عشاق الائمه حزب مردم سالاری امسال نیز همچون سالهای گذشته در ایام عزاداری رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) برپا شد. این مراسم، امسال طی روزهای 13 تا 16 آبان ماه با حضور شخصیت های سیاسی و مسوولان اجرایی برگزار شد که طی آن علاوه بر مرثیه سرایی مداحان اهل بیت، طی چهار شب به ترتیب حجت الاسلام دکتر رهامی، حجت الاسلام اکرمی، حجت الاسلام نقویان و حجت الاسلام مازنی سخنرانی کردند.
در آخرین شب این مراسم، دکتر مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری با اشاره به اینکه هیات عشاق الائمه از حزب مردم سالاری نشات گرفته است گفت : ما در سومین سال برپایی این هیات شاهد حضور شخصیتهای مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، دبیران کل احزاب، جمع زیادی از نمایندگان محترم مجلس و معاونان رییس جمهوری و مسوولین اجرایی و اعضای حزب مردم سالاری و تشکل های مردمی از شهرهای مختلف در این مراسم بودیم که از همه آنها قدردانی می کنیم و امیدواریم که از این مجالس بتوانیم از سیره عملی پیامبر اعظم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و امام علی بن موسی الرضا (ع) بویژه در جهت مکارم اخلاقی و فضایل انسانی و معنویت لازم بهره بگیریم.
وی با اشاره به روایات مختلفی در زمینه حسن خلق و ضرورت رفتار اخلاقی از کلیه سخنرانان و مرثیه سرایان که در این زمینه شرکت کنندگان مراسم را مستفیض کردند تقدیر و تشکر کرد.
گزارش تصویری از شبهای مختلف این مراسم را در ادامه ببینید:
 
کد مطلب: 97143
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *