۰
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۷
شجاعی:

باید کره و ازبکستان را ببریم

مسعود شجاعی تاکید کرد که بازیکنان تیم ملی از انگیزه بالایی برای برتری مقابل کره برخوردار هستند.
باید کره و ازبکستان را ببریم
به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود شجاعی پس از پایان تمرین تیم ملی گفت:‌ بهترین بازیکنان با یکدیگر رقابت می‌کنند تا به ترکیب تیم ملی راه یابند. همه تلاش می‌کنیم تا موفق باشیم. شرایط تمرینات خیلی خوب است و بازیکنان بسیار شاداب، کار خود را دنبال می‌کنند و تلاش می‌کنیم در ۶ روز باقیمانده تا بازی برابر کره به شرایط خوبی برسیم.

وی در مورد رابطه بازیکنان تیم ملی با نفرات تازه وارد مثل قوچان‌نژاد، نظری و دژاگه اظهار داشت: رابطه خیلی صمیمی وجود دارد و این اصلا عجیب نیست. بازیکنان با هم خیلی طبیعی رابطه صمیمی دارند. با وجود اینکه دژاگه، نظری و قوچان‌نژاد سال‌ها از ایران دور بودند اما احساس غریبی نمی‌کنند و بازیکنان با آنها رابطه بسیار خوبی دارند.

هافبک تیم ملی در مورد اینکه حضور این نفرات تازه‌وارد از لحاظ کیفی چه تاثیری روی تیم ملی خواهد گذاشت، عنوان کرد:‌ بازیکنان تیم ملی ایران از نظر کیفی در یک سطح هستند، همه می‌آیند تا بهترین عملکرد خود را ارائه کنند. فاصله زیادی بین بازیکنان وجود ندارد. انگیزه زیادی داریم تا مقابل کره نتیجه بگیریم. همه نفرات از لحاظ کیفی در شرایط خوبی قرار دارند و سه‌شنبه آینده می‌آییم تا نتیجه خوبی بگیریم.

بازیکن اوساسونا در مورد پیش‌بینی‌اش از بازی برابر کره جنوبی تاکید کرد:‌ خیلی سخت است بخواهیم نتیجه را پیش‌بینی کنیم، در فوتبال هیچ مسابقه‌ای قابل پیش‌بینی نیست. مطمئنا باید مقابل کره و ازبکستان با توجه به اینکه در خانه بازی می‌کنیم ۳ امتیاز را بگیریم. برای صعود به امتیازات این دو بازی نیاز داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم.

شجاعی در مورد عملکرد تیم فوتبال اوساسونا، خاطرنشان کرد:‌ در این فصل برای اوساسونا بازی نکردم. شروع بدی داشتیم و بازی قبلی خود را واگذار کردیم و انشاءالله بتوانیم هفته آینده که میزبان هستیم، به پیروزی برسیم و از انتهای جدول فاصله بگیریم.

وی در مورد جدایی جواد نکونام از اوساسونا، اظهار داشت: از این مسئله ناراحت شدم. نکونام دوست خوب من است و دوست داشتم او کنار ما باشد. نبودش را احساس می‌کنم و خیلی دوست داشتم جواد هم امسال در کنار من حضور داشت.

شجاعی در مورد اینکه با چهره‌ای متفاوت در تمرینات حاضر شده و برخلاف گذشته ریش‌های خود را بلند کرده، تصریح کرد: این مسئله دلیل خاصی ندارد و تصمیم گرفتم این کار را انجام بدهم اما اگر فکر می‌کنید مشکلی دارد صورتم را اصلاح می‌کنم.
کد مطلب: 10001
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *