۰
يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

فعالیت ٦٥٠ هزار خیر مدرسه ساز در کشور

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش از فعالیت ٦٥٠ هزار خیر مدرسه ساز در کشور خبر داد.
سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش از فعالیت ٦٥٠ هزار خیر مدرسه ساز در کشور خبر داد.
به گزارش ایسنا، عبدالرسول عمادی در حاشیه افتتاح یک مدرسه سه کلاسه در روستای مجریه شوشتر که امروز، یک‌شنبه (۵ اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: بدون مشارکت خیرین مدرسه‌ساز نمی‌توانیم در تأمین فضاهای آموزشی مورد نیاز در آموزش و پرورش موفق عمل کنیم.
وی با اشاره به این‌که خیرین مدرسه‌ساز در سطح کشور بسیار فعال هستند، افزود: در حال حاضر ٦٥٠ هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور وجود دارد که در امر مدرسه‌سازی آموزش و پرورش را یاری می‌کنند.
سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش نقش خیرین مدرسه‌ساز را در ارتقای شاخص‌های آموزشی مهم ارزیابی کرد و گفت: مدرسه‌سازی در مناطق محروم و حاشیه‌ای سبب ارتقای شاخص‌های فرهنگی و آموزشی در کشور می‌شود.
عمادی با اشاره به فعالیت مؤسسه خیریه راه ایمان در حوزه مدرسه سازی و ساخت این مدرسه سه کلاسه توسط این مؤسسه، خاطرنشان کرد: مؤسسه خیریه راه ایمان تاکنون ٣٩ پروژه آموزشی را در مناطق محروم خوزستان احداث کرده است و تا مهرماه ٩٧ تعداد مدارس ساخته شده توسط این مؤسسه به ٤٦ پروژه می‌رسد.
به گزارش ایسنا، افتتاح سه مدرسه ٤ کلاسه و دو مدرسه ٣ کلاسه از برنامه‌های سفر سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش به خوزستان است.
مؤسسه خیریه راه ایمان زیر نظر دفتر مرجع عالی قدر آیت‌الله سیستانی اقدام به ساخت مدرسه در مناطق محروم می‌کند.
کد مطلب: 103467
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *