۰
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۹

احتمال دارد سوسنگرد به زیر آب برود

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: احتمالا کل شهر سوسنگر به زیر آب برود و مردم باید در جهت تخلیه خانه‌های خود به هشدار‌های ستاد مدیریت بحران توجه داشته باشند.
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: احتمالا کل شهر سوسنگر به زیر آب برود و مردم باید در جهت تخلیه خانه‌های خود به هشدار‌های ستاد مدیریت بحران توجه داشته باشند.
به گزارش انتخاب،قاسم ساعدی با اشاره به بحران سیلاب در سوسنگرد اشاره کرد و اظهار داشت: قرار است که خروجی آب سدها از امروز به 2400 متر مکعب بر ثانیه برسد و همین مسئله سبب نگرانی مردم شده است.
مردم نمی توانند از خانه و کاشانه خود دور باشند
وی افزود: مدیریت ستاد بحران دستور تخلیه شهرهایی مثل سوسنگر، رفیع، بستان را صادر کرده است اما مردم وابسته به زندگی خود هستند و نمی‌توانند خودشان را به راحتی قانع کنند که در یک چادر زندگی کنند ناگفته نماند که پس از هشدارهایی هم که مدیریت ستاد بحران در جهت تخلیه منازل داده است؛ تاکنون بیش از 80 درصد مردم این شهر خانه های خود را تخلیه نکردند.
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه تصریح کرد: متاسفانه دولت باید استراحت گاه‌هایی را در اطراف دشت آزدگان تجهیز می‌کرد که این کار را انجام نداده است و این اردوگاه‌ها را در اهواز تشکیل داده است که انجام این کارباب میل مردم نیست چرا که مردم نمی‌توانند از خانه و کاشانه خود دور باشند.
استانداری تهران در جهت امدادرسانی امکاناتی را به سوسنگرد می‌فرستد
این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: استانداری تهران که به دستور وزیر کشور استان معین خوزستان به شمار می‌رود، روز گذشته معاون عمرانی استانداری تهران و هئیت همراه خود از مناطق مختلف شهر سوسنگرد بازدید کردند و مقرر شده است که از امروز امکاناتی از قبیل ماشین آلات، چادر، پتو، مواد غذایی و گروه‌های امدادرسانی را در جهت خدمت‌رسانی به این شهر بفرستند.
وی به سفر سردار سلیمانی در شهر سوسنگرد اشاره و تصریح کرد: سردار سلیمانی هم در جمع مردم سوسنگرد حضور پیدا کردند و از برخی از نقاط این شهر بازدیدی داشتند.
عضو کمیسیون انرژی تاکید کرد: احتمالا کل شهر سوسنگر به زیر آب برود و مردم باید در جهت تخلیه خانه‌های خود به هشدارهای ستاد مدیریت بحران توجه داشته باشند.
کد مطلب: 105661
برچسب ها: سوسنگرد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *