۰
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۳

فروزان و همسرش آزاد شدند

وکیل مدافع محسن فروزان و نسیم نهالی-همسر فروزان- از آزادی موکلش با صدور قرار وثیقه خبر داد.
وکیل مدافع محسن فروزان و نسیم نهالی-همسر فروزان- از آزادی موکلش با صدور قرار وثیقه خبر داد.
مصطفی سلیمانی بابادی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب گفت: متعاقب برگزاری بازی سپیدرود و تراکتور سازی اتهاماتی متوجه موکلین اینجانب شد که مرجع محترم قضائی در حال رسیدگی به این اتهامات می‌باشد. موکلین بنده انتساب هر گونه اتهام به خود را قویاً رد کرده و رجاء واثق دارند که مرجع محترم قضائی به دور از هیاهوهای غیر ورزشی و سهم خواهی‌های صورت گرفته از این واقعه صرفاً بر اساس مستندات پرونده رسیدگی و اتخاذ تصمیم خواهد کرد.
وی افزود: موکلین خود از این واقعه متحمل ضرر حیثیتی و اعتباری شده اند که اقدامات مقتضی در راستای احقاق حقوق خود را معمول داشته‌اند و امید دارند مراجع محترم قضائی کما فی سابق، در راستای احقاق حقوق حقه شأن جدیت و اهتمام لازم را معمول دارند. مطالب مندرج در فضای مجازی و رسانه‌ای عموماً به دور از واقعیت‌های حقوقی پرونده بوده که موکلین حق خود را در پیگیری و تعقیب مطالب خلاف واقع، محفوظ می‌دارند.
وکیل مدافع فروزان و نسیم نهالی ادامه داد: بنده به عنوان وکیل متهمین به همراه نامبردگان، به عدالت دستگاه قضائی اعتماد کامل داشته و از ریاست محترم قضائی که خود طلایه دار عدالت محوری و حق مداری در دستگاه قضاست در خواست داریم که از خروج پرونده از مسیر حقوقی جلوگیری نمایند. ضمن اینکه از برخی افراد غیرورزشی می‌خواهیم که به جای فرافکنی در فضای مجازی و رسانه‌ای به وظیفه اصلی خود در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل نموده و اجازه دهند محاکم قضائی به دور از التهاب سیاسی و صرفاً بر اساس مستندات و مدارک مرتبط با پرونده، به پرونده‌های مطروحه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نمایند.
وی افزود: موکلینم اینک با ارائه مستندات و اقناع مرجع قضائی در صدور قرار وثیقه و سپردن اسناد لازم در حال حاضر آزاد می‌باشند و لازم است اعلام نماید که درج هرگونه مطلبی منتسب به خود و موکلین بدون تأیید اینجانب و موکلین، نشر اکاذیب و قابل پیگیری می‌باشد.
به گزارش ایسنا فروزان دروازه‌بان تراکتورسازی که از این تیم کنار گذاشته شده و همسرش با دستور دادسرای فرهنگ و رسانه روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه بازداشت شدند.
کد مطلب: 107081
برچسب ها: محسن فرزوان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *