۰
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۹

ديدار محرمانه عباس و باراک

یک منبع فلسطینی روز دوشنبه اعلام کرد محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی و ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پنجشنبه گذشته در امان با حضور عبدالله دوم پادشاه اردن دیدار محرمانه برگزار کردند.
این منبع با اعلام این خبر افزود :« عباس و باراک در این دیدار درباره تلاشهای صورت گرفته برای ازسرگیری مذاکرات بین فلسطینیها و اسرائیل و موضوع مراجعه فلسطینی برای کسب عضویت ناظر در سازمان ملل متحد گفتگو کردند.»
این منبع افزود :« این دیدار به دور از پوشش رسانه ها انجام شد و دو طرف درباره درخواست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل برای برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در ژانویه آینده و تحولات سیاسی آینده اسرائیل گفتگو کردند.»
به گزارش خبرگزاری شین هوا از رام الله ، منابعی در فلسطین اعلام کرده بودند عباس پنجشنبه گذشته برای انجام معاینات پزشکی و دیدار با برخی از اعضای خانواده خود به صورت غیرمنتظره به امان سفر کرده است.
این منبع افزود باراک که رهبری حزب چپگرای کار را برعهده دارد در این دیدار جزئیات طرح خروج یکجانبه از کرانه باختری رود اردن و تاثیر اجرای آن را بر روند صلح بین دو طرف ارائه کرد.
وی اضافه کرد :« عباس بر موضع خود در مخالفت با هرگونه طرحی در خصوص تشکیل کشور فلسطین در مرزهای موقت تاکید کرد و پایبندی اسرائیل را به تعهدات روند صلح به ویژه توقف شهرک سازی و ازسرگیری مذاکرات خواستار شد.»
کد مطلب: 10789
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *