۰
پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

مشروبات الکلی تقلبی باز قربانی گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در روزهای گذشته تاکنون مشروبات الکلی تقلبی در اصفهان جان ۶ نفر را گرفته است و ۳۷ نفر نیز مسموم شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در روزهای گذشته تاکنون مشروبات الکلی تقلبی در اصفهان جان ۶ نفر را گرفته است و ۳۷ نفر نیز مسموم شدند.
طاهره چنگیز در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در استان اصفهان با اشاره به اینکه مراجعه به بیمارستان های شهر اصفهان در اثر مسمومیت الکی هنوز پایان نیافته است، اظهار داشت: در روزهای گذشته تاکنون ۴۳ نفر به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکی در بیمارستان های اصفهان بستری شدند که متاسفانه ۶ نفر جان خود را از دست دادند.
وی با بیان اینکه ۳۷ نفر نیز با توجه به مسمومیت ناشی از مواد الکی در بیمارستان‌های اصفهان  همچنان بستری هستند، افزود: مردم باید در خصوص مصرف کالاهای قاچاق به ویژه مواد خوراکی دقت تام داشته باشند چراکه به دلیل عدم کنترل موارد بهداشتی مصرف این مواد می‌تواند آسیب‌های مختلفی را در پی داشته باشد.
مطرح شدن فرضیه بیوتروریسم در ارتباط با  مسمومیت های اخیر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه مشروبات الکی به شکل قاچاق وارد کشور می‌شود و ابراز داشت:  در ارتباط با مسمومیت مشروبات الکی در روزهای اخیر حتی فرضیه بیوتروریسم نیز مطرح شده است که البته باید در این راستا شواهد و اطلاعات بیشتری جمع آوری شود.
وی با اشاره به اینکه بحث بیوتروریسم در ارتباط با کالاهای قاچاق مطرح است، گفت: در کالاهای قاچاق هیچ تضمینی برای عدم وجود مواد مرگبار وجود ندارد و مردم باید در این ارتباط دقت لازم را مبذول داشته باشند تا جان خود و عزیزانشان به خطر نیفتد.
چنگیز  با بیان اینکه اغلب مراجعات از مردم شهر اصفهان بوده است، گفت: تمام امید ما این است که با توجه به هشدارهای لازم در روزهای اخیر موج مسمومیت کم شود و دیگر شاهد مراجعه مردم به بیمارستان در این ارتباط نباشیم.
کد مطلب: 108210
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *