۰
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۸

انتقام کی روش از لیونل مسی

تیم ملی فوتبال کلمبیا بامداد امروز در اولین بازی‌اش در کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ برزیل با هدایت کارلوس کی روش توانست آرژانتین را با لیونل مسی دو بر صفر شکست دهد.  
انتقام کی روش از لیونل مسی
تیم ملی فوتبال کلمبیا بامداد امروز در اولین بازی‌اش در کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ برزیل با هدایت کارلوس کی روش توانست آرژانتین را با لیونل مسی دو بر صفر شکست دهد. هر دو گل کلمبیا در بیست دقیقه پایانی بازی به ثمر رسید.
 
به گزارش مردم سالاری آنلاین، این بازی را میتوان انتقام کی روش از مسی هم توصیف کرد؛ زمانی که در وقتهای تلف شده مسابقه ایران و آرژانتین در جام جهانی برزیل، لیونل مسی تک گل آرژانتین را به ثمر رساند، ایران با کارلوس کی روش در مقابل آرژانتین شکست خورد. اما امروز مسی در مقابل کی روش شکست خورد.
 
کلمبیا امروز پس از ۵۶۵ دقیقه دروازه آرژانتین را باز کرد. همچنین کارلوس کی روش به طلسم ۱۲ ساله کلمبیا پایان داد و این تیم توانست پس از پیروزی ۲۱ نوامبر ۲۰۰۷ دوباره آلبی سلسته را شکست دهد.
 
همچنین آخرین شکست تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین در شروع کوپا آمه ریکا به سال ۱۹۷۹ برمی گشت که کلمبیا پس از ۴۰ سال دوباره آن را برای آلبی سلسته تکرار کرد. در ۱۰۰ سال اخیر آرژانتین تنها دو بار در نخستین بازی اش در این رقابت‌ها مغلوب شده بود.

 
کد مطلب: 109502
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *