۰
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۴۹

تا ابد در بارسلونا می مانم

ˈلیونل مسیˈ ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا پس از دریافت جایزه کفش طلای اروپا ابراز امیدواری کرد که تا پایان عمر فوتبالش در این تیم بماند.
تا ابد در بارسلونا می مانم
به گزارش سایت فیفا، او این جایزه را برای دومین بار و به دلیل بیشترین گل زده در مسابقات فصل گذشته در لیگ های اروپایی از آن خود کرده است.
مسی در رقابت های فصل گذشته ۵۰ گل در مسابقات لالیگا برای تیم بارسلونا به ثمر رساند که چهار گل بیشتر از تعداد گل های رقیب اصلی او یعنی ˈکریستیانو رونالدوˈ برای رئال مادرید بود.
وی که پیش از بارسلونا برای هیچ باشگاه دیگری بازی نکرده است، پس از دریافت جایزه کفش طلای اروپا گفت: من این گل ها را نه به خاطر زیبایی آنها، بلکه به خاطر اهمیتشان به یاد می آورم. از اینکه برای دومین بار موفق به کسب جایزه کفش طلا شده ام، خوشحالم. ولی من به دنبال این موفقیت های فردی نیستم، بلکه برای قهرمانی های تیمی تلاش می کنم. از باشگاه بارسلونا به خاطر همه کارهایی که برای من انجام داده است، تشکر می کنم. آرزوی من این است که قبل از بازگشت به آرژانتین بتوانم در بارسلونا با فوتبال خداحافظی کنم.
این بازیکن ۲۵ ساله همچنین در مورد دریافت این جایزه خاطر نشان کرد: این یک جایزه گروهی است. من همیشه این موضوع را پس از کسب جوایز فردی این چنین، می گویم. این جایزه برای آقای گل اروپا است اما هرگز بدون کمک هم تیمی هایم نمی توانستم به آن برسم.
مسی اولین بار در رقابت های فصل ۲۰۱۰ به دلیل زدن ۳۴ گل و کمک به بارسلونا برای قهرمانی در مسابقات لالیگا موفق به کسب جایزه توپ طلا شد.
وی امسال نیز در بین مدعیان اصلی کسب جایزه توپ طلای فیفا برای بهترین بازیکن سال جهان است و همچنین برای آقای گلی لیگ های اروپایی رقابت تنگاتنگی را با کریستیانو رونالدو دارد.
مسی شنبه شب در جریان برتری ۵ بر ۰ بارسلونا مقابل تیم رایو وایکانو موفق شد تعداد گل های خود در این تیم را به ۳۰۱ گل برساند.
ˈتیتو ویلانوواˈ سرمربی بارسلونا نیز در مورد دستاوردهای این بازیکن خاطر نشان کرد که مسی یک پدیده منحصر به فرد است.
وی گفت: فکر نمی کنم ما دیگر بازیکنی مانند او را ببینیم به خصوص به خاطر درکی که مسی از فوتبال دارد.
کد مطلب: 12286
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *