۰
جمعه ۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۸

خانواده آیت‌الله زکزاکی در یزد تجلیل شد

خانواده آیت‌الله ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه پنجشنبه‌شب در آیین اختتامیه هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در حسینیه امیرچخماق یزد تجلیل شد.
خانواده آیت‌الله ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه پنجشنبه‌شب در آیین اختتامیه هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در حسینیه امیرچخماق یزد تجلیل شد.
در این مراسم که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد ، رئیس سازمان صدا و سیما  و استاندار برگزار شد با اهدا لوحی از فداکاری و صبر و مقاومت این خانواده و شیخ زکزاکی قدردانی شد.
همچنین در این آئین از خانواده‌ محمدخانی از شهدای مدافع‌حرم، خانواده شهید آیت‌الله صدوقی و آیت‌الله فقیه خراسانی تجلیل و از مهر یزد، حسینیه ایران رونمایی شد.
اقتدار ایران در گرو پیروی از امام حسین (ع) است
همچنین رئیس سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی در آئین اختتامیه اجلاس یادشده گفت: اقتدار و عزت ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی در گرو پیروی از سیره و اهداف نهضت سرخ حسینی است . 
عبدالعلی علی‌عسکری  افزود: برگزاری اجلاس پیرغلامان نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین مردم و جوانان دارد.
وی ادامه داد: ایستادگی مردم و پیروی از انقلاب سومین امام شیعیان جهان تداوم موفقیت و غلبه بر استکار جهانی است و باید این هدف و راه ادامه یابد.
این مسئول اظهار داشت: بقای شیعه به برگزاری مراسم  امام حسین (ع) و عزاداری و تمسک به ارزش‌های ولایی و انقلابی بستگی دارد.
علی عسکری تصریح کرد: تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام ادامه دارد و می‌توان با برگزاری این اجلاس‌ها و برنامه‌های ارزشی در مقابل آنها ایستادگی کرد.
وی بیان داشت:  رمز موفقیت ما به خاطر ایستادگی در برابر استکبار جهانی است و ما  این درس  را از امام حسین (ع) فرا گرفته‌ایم.     
هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی صبح امروز در سالن همایش های کریاس پالاس شهر میبد با حضور بیش از ۸۰۰ پیرغلام حسینی از سراسر کشور و ۴۵ پیرغلام بین‌المللی از ۲۵ کشور دنیا به مدت  ۲ روز در شهرهای میبد و یزد برگزار شد.
استان یزد یک هزار هیات مذهبی دارد.
کد مطلب: 113779
برچسب ها: شیخ زکزاکی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *