۰
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۷
اخضر ابراهیمی:

دیدارم با اسد شفاف بود

پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره گزارش داد اخضر ابراهیمی فرستاده سازمان ملل متحد در امور سوریه دیدار روز یکشنبه خودرا با بشار اسد رییس جمهور سوریه شفاف و مسوولانه توصیف کرد
بر اساس این گزارش، ابراهیمی پس از این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی حاضر نشد پاسخ بشار اسد به موضوع آتش بس در عید قربان را فاش کند.

وی افزود:ˈ من در مورد آنچه که میان من و اسد گذشت،سخن نمی گویم. ما با هم راجع به موضوع آتش بس عید قربان صحبت کردیم و تصور می کنم که او متوجه منظور ما شده است، اسد و دولت وی نظر خود را راجع به آن بیان خواهند کرد.ˈ

وی ادامه داد:ما به تمام مسائل مربوط به سوریه و افق های فرارو و تمام مطالبی که فکر می کردیم می تواند به حل و فصل بحران در این کشور کمک کنند و در مورد بازگشت همبستگی به این سرزمین نیز به بحث پرداختیم.

این در حالی است که تلویزیون سوریه به نقل از اسد اعلام کرد که هرگونه طرح یا فرآیند سیاسی باید اساسا بر اصل توقف خشونت مبتنی باشد.

به گفته تلویزیون رسمی سوریه اسد در این دیدار به اطلاع ابراهیمی رساند که دمشق از هر تلاشی جهت برون رفت از بحران کنونی بر پایه احترام به تمامیت ارضی کشورو مخالفت با دخالت خارجی و توقف تروریسم و پایان یافتن حمایت برخی از کشورها از تروریستها استقبال می کند.
کد مطلب: 11425
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *