۰
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۸

پایان کار بانوان پینگ‌پنگ‌باز ایران

بانوان پینگ پنگ باز ایران از دور رقابت‌های قهرمانی آسیا حذف شدند.
بانوان پینگ پنگ باز ایران از دور رقابت‌های قهرمانی آسیا حذف شدند.
به گزارش ایسنا، ‌در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا در اندونزی، امروز (پنج شنبه) بانوان ایران در دو بخش دوبل و انفرادی برابر رقبای خود به میدان رفتند.
ابتدا تیم دو نفره ندا شهسواری و فاطمه جمالی فر مقابل تیم هنگ کنگ به میدان رفت که با شکست ۳ بر صفر شکست خورد و حذف شد. در ادامه تیم شیما صفایی و مهشید صامت نیز ۳ بر صفر نتیجه را به کره جنوبی واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.
در بخش انفرادی روزگذشته شیما صفایی مقابل نماینده مالزی ۲ بر ۳ شکست خورد و فاطمه جمالی فر هم ۳ بر ۱ مغلوب نماینده لبنان شد اما ندا شهسواری با  حساب ۳ بر صفر نماینده اندونزی را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.
شهسواری امروز (پنجشنبه) در دور دوم مسابقات مقابل لی یون هی از کره جنوبی با حساب ۳ بر صفر شکست خورد و حذف شد. مهشید صامت نیز که با شکست ۳ بر ۱ نماینده لبنان به مرحله دوم راه یافته بود در ادامه کار ۳ بر صفر نتیجه را به چنگ ژو از هنگ کنگ واگذر کرد واز دور رقابت‌ها کنار رفت.
پیش از این و در بخش تیمی مسابقات، بانوان ایران در رتبه یازدهم آسیا قرار گرفتند.
ندا شهسواری، مهشید صامت، فاطمه جمالی فر و شیما صفایی بانوان اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا بودند که با هدایت حمیده ایرانمنش برابر رقبای خود به میدان رفتند.
کد مطلب: 114945
برچسب ها: ورزش بانوان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *