۰
جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۶

امپکس 98 پایانی بر نمایشگاههای سنتی

مجری برگزاری ششمین نمایشگاه چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته گفت:  با یک بازتعریف دوباره ششمین نمایشگاه صنعت چرم آغازی بر پایان نمایشگاه‌های سنتی قدیم است. هیچ کدام از تولیدکنندگان ما در این نمایشگاه فروش مستقیم ندارند و نمایشگاه کاملا تجاری است و تنها برای تجار و بازرگانان داخلی و خارجی طراحی شده است.
امپکس 98 پایانی بر نمایشگاههای سنتی
مجری برگزاری ششمین نمایشگاه چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته گفت:  با یک بازتعریف دوباره ششمین نمایشگاه صنعت چرم آغازی بر پایان نمایشگاه‌های سنتی قدیم است. هیچ کدام از تولیدکنندگان ما در این نمایشگاه فروش مستقیم ندارند و نمایشگاه کاملا تجاری است و تنها برای تجار و بازرگانان داخلی و خارجی طراحی شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، ادریس مازندرانی در حاشیه اختتامیه نمایشگاه بین المللی امپکس 98 در جمع خبرنگاران گفت: ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چرم، کیف و کفش امروز روز پایانی خود را سپری کرد و خوشحالیم در روز پایانی وزیر صنعت از همه سالن‌های نمایشگاه بازدید کردند. این نمایشگاه امسال با حضور 183 شرکت دانش‌بنیان، تولیدکننده کفش، استارت‌آپ‌ها و ماشین‌سازان این صنعت برگزار شد و نمونه بارز رونق تولید در کشور را رقم زد.
وی افزود: در این نمایشگاه هیچ برند خارجی کفش به عنوان محصول تمام شده حضور نداشت و حضورشان در این نمایشگاه ممنوع است زیرا سعی بر توسعه بازار داخل و رویکرد صادراتی داریم.
مجری برگزاری ششمین نمایشگاه چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته عنوان کرد: انگیزه تولیدکننده چرم با برگزاری چنین نمایشگاه استانداردی بالا رفته است. قطعا مشکلاتی در برگزاری نمایشگاه داشته‌ایم و رضایت صد در صدی نداریم اما آسیب شناسی نمایشگاه را انجام میدهیم که ظرفیت نمایشگاه را در سال آینده بالا ببریم و بتوانیم با حمایت تولیدکنندگان صنعت چرم، کیف و کفش یک نمایشگاه استاندارد با کیفیت بالاتر در سال‌های آینده برگزار کنیم.

مازندرانی گفت: حضور هیئت های تجاری از کشورهای همسایه که در این مدت در نمایشگاه حضور داشته اند نشان میدهد صنعت چرم ما مقبولیت منطقه‌ای پیدا کرده و ما نیز با برنامه هایی که طرح ریزی کرده ایم تمایل داریم این نمایشگاه را به عنوان تخصصی ترین نمایشگاه چرم خاورمیانه معرفی کنیم و امسال اگر با شرایط اقتصادی کشور حضور 5 هیئت تجاری داشته ایم در سال آینده به بیش از 10 تا 15تجاری افزایش دهیم و با حضور در پاویون های نمایشگاه های چرم فرامنطقه بتوانیم توسعه صادرات فرا منطقه ای را هم هدف قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افزایش این نمایشگاه در پاویون‌های خارجی بتوانیم توسعه صادرات کشور را در بخش چرم افزایش بدهیم. 
کد مطلب: 117086
برچسب ها: چرم، کیف، کفش
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *