۰
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰

بورس صعودی بسته شد

معاملات بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که این بازار حرکت خود بر مدار صعود را ادامه داد و شاخص کل بورس با ۵۶۹۴ واحد صعود به رقم ۴۴۵ هزار و ۸۹۴ واحد رسید.
معاملات بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که این بازار حرکت خود بر مدار صعود را ادامه داد و شاخص کل بورس با ۵۶۹۴ واحد صعود به رقم ۴۴۵ هزار و ۸۹۴ واحد رسید.
به گزارش ایسنا، معامله گران بورس امروز با انجام ۸۱۷ هزار معامله که ۴۳ هزار و ۶۰ میلیارد ریال ارزش داشت باعث شدند شاخص کل با ۵۶۹۴ واحد صعود به ۴۴۵ هزار و ۸۹۴ واحد برسد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۱۵۲۲ واحد صعود و رقم ۱۴۶ هزار و ۵۷۱ واحد را ثبت کرد.
در بورس امروز نمادهای بانک ملت، مخابرات ایران، پالایش نفت اصفهان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تهران و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر بورس گذاشتند و بانک‌های تجارت، ملت و صادرات ایران، سایپا، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و توسعه معادن و فلزات نمادهای پربیننده این بازار بودند.
شاخص فرابورس نیز هم راستا با شاخص بورس صعودی بود و با ۱۰۹ واحد صعود رقم ۵۶۵۴ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۴۱۶ هزار معامله به ارزش ۲۰ هزار و ۳۳۳ میلیارد ریال انجام دادند. در این بازار هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی مارون، سهامی ذوب آهن اصفهان، تولید نیروی برق دماوند، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بیمه پاسارگاد و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را در فرابورس داشتند.
همچنین سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، قاسم ایران و بانک دی نمادهای پربیننده فرابورس بودند.
کد مطلب: 123267
برچسب ها: بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *