۴
۰
جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۷

ماجرای دعوای چاوشی با همسر ابی

پس از انتشار ویدیویی که در آن ابراهیم حامدی از محسن چاوشی دلجویی کرده بود، این خواننده پاپ هم توییتی آشتی‌جویانه را منتشر کرد.
ماجرای دعوای چاوشی با همسر ابی
پس از انتشار ویدیویی که در آن ابراهیم حامدی از محسن چاوشی دلجویی کرده بود این خواننده پاپ هم توییتی آشتی‌جویانه را منتشر کرد.
یکی دو روزی است که "مهشید حامدی" همسر "ابراهیم حامدی" یا همان "ابی" و "محسن چاوشی"، در فضای مجازی یکدیگررا به واسطه پستهای اینستاگرامیشان زیر سوال برده اند. دعوا را البته "مهشید حامدی" آغاز کرد و در میان همدردی برای شهدای ناوچه کنارک، اشاره ای هم به پست "محسن چاوشی" کرد و آن را مصداق وحشیگری دانست. "محسن چاوشی" هم در جواب همسر ابی ترجیح داد "ابی" و گذشته اش را با سفر به عربستان سعودی زیر سوال ببرد. 

به گزارش مردم سالاری آنلاین، بااینحال ابی با انتشار یک ویدیو از چاوشی دلجویی کرد و از علاقه اش به کارهای چاوشی گفت و چاوشی نیز با لحنی کاملا متفاوت از آنچه با مهشید حامدی سخن گفته بود، نوشت: ای نای گلویت همچون نی داود،حکم آنچه تو گویی،من لال تو هستم.

 در حال حاضر، ظاهراً جنجال به پایان رسیده است اما تا همین لحظه هزاران کاربر ایرانی با الفاظ نامناسب سعی در دفاع ازهنرمند محبوب خود دارند. 
کد مطلب: 129425
برچسب ها: محسن چاوشی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


نویسنده
Iran, Islamic Republic of
چاووشی لمپن با تقلید از صدای امثال ابی قاطی آدما شده،شرم و حیا هم خوب چیزیه
صادق
Iran, Islamic Republic of
بهتره اونهایی که رفتن دستبوس پادشاه عربستان و به خاطر پول حاضر میشن هر جا برنامه اجرا کنند، درباره کسی که دنبال شهرت و پول نیست صحبت نکنند
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافقم،👍👍👍
Iran, Islamic Republic of
چاوشی هر چی هست عرب پرست نیست مثل اونهایی که رفتن برا عربستان تبلیغ کنن کشوری که تا بوده دشمن ایران و عجمه. ادعای وطن پرست بودن هم میکنن روتونو برم