۰
سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۸

تجمعی در اعتراض به انتقال آب

تعدادی از مردم چهارمحال‌وبختیاری و جمعی از مردم چرمهین استان اصفهان در اعتراض به انتقال آب بهشت‌آباد در فرخشهر تجمع کردند.
تجمعی در اعتراض به انتقال آب
 تعدادی از مردم چهارمحال‌وبختیاری و جمعی از مردم چرمهین استان اصفهان در اعتراض به انتقال آب بهشت‌آباد در فرخشهر تجمع کردند.
به گزارش ایسنا، تجمع کنندگان از ساعاتی قبل با در دست داشتن پلاکاردهایی با عناوین «ما خواستار رسیدگی فوری قوه قضاییه به شکایت مردمی از پروژه بهشت‌آباد هستیم» مخالفت خود را با این پروژه نشان دادند.
حامد فروزنده، شهردار فرخشهر در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: خواسته مردم از مسئولان استانی و کشور، توزیع متوازن آب است.
وی ادامه داد: انتقال آب نباید به گونه‌ای باشد که هیچ‌گونه آسیبی به مردم و محیط‌زیست چهارمحال‌وبختیاری وارد شود.
شهردار فرخشهر با اشاره به اینکه کشاورزی و دامداری شغل اصلی مردم چهارمحال‌وبختیاری است، تاکید کرد: نباید با انتقال آب بهشت‌آباد معیشت مردم این استان را به خطر بیندازیم.
فریدون استکی، رئیس کمیته صیانت از چهارمحال‌وبختیاری نیز در این آیین در خصوص حفر تونل بهشت‌آباد، اظهار کرد: انتظار داریم مسئولین سه قوه به وظایف خود در رابطه با حمایت از مردم و محیط‌زیست عمل کنند و به دنبال کشف حقیقت باشند.
رئیس کمیته صیانت از آب چهارمحال و بختیاری گفت: بهترین منابع آب در شهرستان کوهرنگ و زردکوه وجود دارد، اما با وجود این ظرفیت مشکلات بسیاری در زمینه گردشگری، خدماتی و ... وجود دارد.
وی با تاکید بر اینکه خواسته مردم چهارمحال و بختیاری توزیع عادلانه آب است، خاطرنشان کرد: امکانات کشور باید به صورت عادلانه در بین استان‌ها توزیع شود که این امکانات شامل آب نیز می‌شود.
استکی گفت: حقوق عامه مردم این استان نباید با احداث تونل بهشت‌آباد زیر پا گذاشته شود.
بهشت‌آباد عنوانی است که برای انتقال آب از چهارمحال و بختیاری به فلات مرکزی ایران به کار برده می‌شود.
کد مطلب: 130102
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *