۱
۰
پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۱

نامگذاری خیابانی در بروجرد به نام تبریز

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: خیابانی در بروجرد به نام تبریز نامگذاری می‌شود.
 رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: خیابانی در بروجرد به نام تبریز نامگذاری می‌شود.
فریبرز محسنی در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار بروجرد با شهردار و اعضای شورای شهر تبریز، گفت: هر زمانی که ما به تاریخ کشورمان نگاه می‌کنیم به تبریز و آذربایجان می‌رسیم که باید به احترام افتخارات این خطه تعظیم کرد.

وی با بیان اینکه آذربایجان نقطه عطف تاریخ کشورمان است، افزود: شهر تبریز به عنوان مرکز استان آذربایجان شرقی، ظرفیت‌های بالایی دارد و تلاش می‌کنیم تا از تجربیات شورای شهر تبریز در جهت توسعه و پیشرفت شهر بروجرد استفاده کنیم.

شهردار بروجرد نیز در این دیدار گفت: بروجرد دومین شهر استان لرستان است که موقعیت استراتژیکی با سه استان کشورمان دارد و جزو ۲۰ شهر اول ایران بوده که شهرداری در آن تاسیس شده است.

رحیم جافری افزود: این شهر پتانسیل‌های بالایی در زمینه‌های مختلف گردشگری و سرمایه گذاری دارد که ۲۰۷ فرصت سرمایه گذاری در بروجرد شناسایی شده است و با تصویب شیوه نامه سرمایه گذاری این شهر برای تسهیل حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بروجرد تلاش می کنیم.

وی گفت: با اینکه جمعیت ما در مقایسه با تبریز کم است ولی خودمان را برای مشورت با مدیران شهرهای بزرگ بی نیاز نمی دانیم.

وی با اشاره به تبادل تجربیات مدیران شهری بروجرد با مدیران شهرداری تبریز گفت: برای توسعه و ابادنی شهر تلاش می کنیم که به این منظور باید قانون مندی و هوشمندسازی در برنامه کاری خودمان قرار گیرد.
کد مطلب: 131760
برچسب ها: بروجرد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


شهروند بروجردی
Iran, Islamic Republic of
بابا روتو برم شهردار!!صدها میلیارد تومان بدهی به تامین اجتماعی!حقوق معوقه کارگران!وضعیت افتضاح زباله ها در سطح شهر بروجرد، شکایات متعددت از منتقدین و‌‌‌...
شهر فرزانگان رو تبدیل کردی به دهات!با خرج شهرداری ورشکسته بروجرد رفتید تبریز تفریح!!!؟؟؟بجاش حقوق چهار تا کارگر رو میدادی
رفتی تبریز تئوری میدی؟؟؟؟