۰
شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۳

پیام نماینده طلبکاران باشگاه نفت تهران

ناصر فریادشیران نماینده طلبکاران باشگاه نفت تهران، در پیامی خطاب به هیراد حاتمی مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مطالباتی درباره باشگاه نفت مطرح کرده که از آنجا که پاسخی نگرفته آن را برای انتشار در اختیار رسانه ها قرار داده است.
ناصر فریادشیران همچنان پیگیر مطالبات باشگاه نفت تهران است.
ناصر فریادشیران همچنان پیگیر مطالبات باشگاه نفت تهران است.
ناصر فریادشیران نماینده طلبکاران باشگاه نفت تهران، در پیامی خطاب به هیراد حاتمی مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مطالباتی درباره باشگاه نفت مطرح کرده که از آنجا که پاسخی نگرفته آن را برای انتشار در اختیار رسانه ها قرار داده است. در این پیام آمده است:
در رابطه با طلب 40 میلیاردی کل عوامل باشگاه فقید نفت تهران  تحت پوشش شرکت نفت چندین بار از زمانیکه آقای دکتر کرباسیان مدیر عامل شرکت نفت شدند بارها به عنوان نمابنده کل طلبکاران باشگاه فقید نفت تهران تماس و پیگیری کردم ولی متاسفانه با هماهنگی هایی که آقای مهندس کرباسیان بزرگ با مدیر عامل شرکت نفت ((برادرشان )) و حتی جنابعالی داشتند تنها یکبار سعادت پیدا کردم با حضرتعالی در این رابطه همکلام شوم. مشکلات را عنوان کردم ولی از آن تاریخ به بعد حضرتعالی پاسخگو نبودید!
درخواست بنده به همراه آقای بهرام میرشیبانی معاون سابق امور ورزش شرکت نفت تنها ملاقات با دکتر کرباسیان و طرح مشکلات بود ولی جنابعالی این هماهنگی را عملی نکردید. مسئولیت کارها و قراردادها و واگذاری باشگاه نفت تهران به بخش خصوصی را بعد از علی کاردر طبق  قوانین و توافقات می بایستی همچون سایر مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری که مسئولیت همه قرارداد های مالی و..... را انجام می دادند، باید مدیرعامل شرکت ملی نفت انجام میداد ولی با تاسف نه حضرتعالی و نه دکتر کرباسیان هیچ اقدامی در این خصوص صورت ندادید و حتی پاسخگوی تماسها و پیامهای بنده هم نبودید!
آقای حاتمی عزیز، صرفا جهت اطلاع پدر مرحومم و بنده روی هم رفته بیش از  55 سال در تشکیلات وزارت نفت پیش از انقلاب و بعد از انقلاب صادقانه  خدمت کردیم. سفره ما و خانواده فریادشیرانها بوی نفت می دهد؛ شما و دکتر کرباسیان عزیز را نمی دانم.
جنابعالی از بخش رسانه وارد سیستم مدیریتی وزارت نفت شده اید و توقع و انتظار بیشتر از شما داشتم. اگر کمی احساس مسئولیت داشته باشیم خوب است.
 350 نفر کل عوامل باشگاه  نفت تهران از شرکت نفت طلب دارند و آقای دکتر کرباسیان باید پا سخگو باشند.
 جناب هیراد حاتمی! آقای مهندس کرباسیان بزرگ با اخوی دکتر کرباسیان در این رابطه مذاکره داشتند و جنابعالی را معرفی کردند تا هماهنگی های لازم جهت ملاقات با دکتر کرباسیان را انجام دهید. من به همراه 350 طلبکار فکر کردیم آقای دکتر کرباسیان بر اساس عرف و اخلاق و وجدان کاری می بایستی حداقل ده دقیقه وقت می گذاشتند و مشکلات طلبکاران را از نزدیک می شنیدند. به عنوان نه یک همکار بازنشسته به عنوان ارباب رجوع که در تمام قسمت ها و ساختمانهای شرکت نفت بحث تکریم به ارباب رجوع را تبلیغ و ترویج می کنید خواستار پاسخگویی هستم.
 
کد مطلب: 131860
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *