۳
۰
سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۵

پهلوانی مديرعامل پتروشيمي اميركبير شد

دكتر پهلواني مدير توانمند،پاكدست،خوشنام و از بدنه صنعت پتروشيمي مديرعامل شركت پتروشيمي اميركبير شد
پهلوانی مديرعامل پتروشيمي اميركبير شد
دكتر پهلواني مدير توانمند،پاكدست،خوشنام و از بدنه صنعت پتروشيمي مديرعامل شركت پتروشيمي اميركبير شد.
به گزارش خبرنگار ما پهلواني مديري از خطه جنوب و داراي دكتري مديريت صنعتي با گرايش توليد و عمليات از دانشگاه تهران است. او ١٨ سال سابقه اجرايي در صنعت پتروشيمي و داراي مقالات و كتاب متعددي در حوزه مديريت، مديريت پروژه و صنعت پتروشيمي است و پيش از اين مديرعامل پالايش نفت آناهيتا، معاونت هاي هلدينگ سرمايه گذاري نفت گاز پتروشيمي ( تاپيكو)، مديرعامل فولاد اهواز و مديريت مركز توسعه مديريت پروژه صنايع پتروشيمي و ... را بر عهده داشته است.
انتظار مي رود با ورود او شاهد تحول و توسعه بيشتر در پتروشيمي اميركبير باشيم.
کد مطلب: 133269
برچسب ها: پتروشیمی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


علی ایرانی
Iran, Islamic Republic of
باسلام . اینجانب علی ایرانی برای دکتر غلامپور نامه های متعددی نوشتم که من از سال ۸۱ زمان پروژه تا ۸۹ زمان تعمیر نگهداری واحد الفین قسمت تعمیرات با سمت استادکار میکانیک مشغول بکار بودم و به علت مریضی مادرم مرخصی زیادی گرفتم و اخراج شدم هر چه نامه نوشتم و پیگیری کردم نه غلامپور و نه منشی بنام خانم جوابی زیر بار استخدام و یا برگشت به کار من نبودند . انشاالله امیداور باشیم آقای پهلوانی جواب نامه ام رو بدهند . با داشتن ۳ فرزند و مادر پیر زندگی برایم سخت شده و من رو شرمنده خانواده کرده شرایط سخت زندگی دیگه امانم رو بریده و دیگه نفسی برایم نگذاشته متاسفانه هیچ کسی صدای من رو نمشنوه .
حسیمی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آقای پهلوانی یک روز سابقه نفت و پتروشیمی ندارد و این توهین به جامعه صنعت نفت هست که ایشان مدیر عامل شده
رضا راشدی
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا وند بخشنده مهربان
با سلام و عرض ادب خدمت مدیریت محترم جناب آقای دکتر پهلوانی مدیر عامل پتروشیمی امیر کبیر
جناب آقای دکتر بنده حدود ۵سال مشغول بکار در پتروشیمی امیر کبیر می باشم ویکی از بومیان منطقه هستم که به صورت روز مزد می باشم به هر دری زدم که وضعیت قرار داد بنده جاری شود هیچ گونه جواب یا رسیدگی از مسولین زی ربط شرکت برای وضعیت قرار داد بنده انجام نشده است خدا را شاهد می دانم بنده با این شغل که نه امنیت شغلی ونه حقوق ومزایا درستی دارم زندگیم با هزار بدبختی می چرخانم از شما مدیریت محترم خواهشمندم و تقاضا دارم قرار داد بنده را تعیین وضعیت شود و کاری برای بنده انجام شود که مدیون و سپاسگزار شما هستم جناب دکتر
من الله توفیق ۰۹۱۶۷۰۰۱۶۲۴ همراه