۰
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۳
صالحی امیری:

موتورسواری حق بانوان است

رییس کمیته ملی المپیک بر لزوم حضور فعال دختران در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری تاکید کرد.
موتورسواری حق بانوان است
رییس کمیته ملی المپیک بر لزوم حضور فعال دختران در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری تاکید کرد.
به گزارش ایسنا، مراسم افتتاح پیست استاپ پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی و کلنگ زنی ساختمان اداری، رفاهی و آموزشی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش، مسئولان فدراسیون و تعدادی از ورزشکاران رشته اتومبیلرانی برگزار شد.
مسئولان ورزش کشور پس از افتتاح این مجموعه، از اتومبیل های کلاسیک بازدید کردند و با توضیحات مالکان این خودروها در جریان ویژگی های آن ها قرار گرفتند. 
مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی در این مراسم، گفت: عمرم را در ورزش گذاشته ام و در سمت های مختلف مثل گویندگی، مجری گری و حضور در وزارت ورزش ذاتا عملگرا هستم. از روزی که آمدم گفتم یک روز هم نباید از دست بدهیم و این نبود که فقط به فکر برگزاری انتخابات باشم.
وی با اشاره به اهداف راه اندازی آکادمی اتومبیلرانی، گفت: ما ۵۰ میلیون مخاطب در کشور داریم که حوزه اجتماعی وسیعی است. آموزش رکن اصلی کار ماست و سال ها کار من آموزش بوده است. 
سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی، گفت: تا امروز ۷۱ اقدام انجام دادیم و همه را به اطلاع مردم در اینستاگرام و تلگرام رساندیم. خدا خیلی به ما لطف کرده و شانس آوردیم. بدهکار نسل جوان هستیم و باید به آن ها خدمت کنیم.
 رضا صالحی امیری در مراسم افتتاح توسعه پیست اتومبیلرانی آزادی، گفت: باور دارم بعد از فوتبال و چند رشته خاص یکی از رشته‌هایی که باعث نشاط اجتمامی و شادی جوانان می‌شود، رشته اتومبیلرانی و موتورسواری است. امروز نیازمند دمیدن روح نشاط و شادابی در جامعه هستیم و به همین دلیل خانواده بزرگ اتومبیلرانی مسئولیت بزرگی دارید.
وی افزود: مشکل گرانی، تورم و .. فشار زیادی به مردم وارد کرده و برخی جوانان نیز ناامید شده‌اند. باور دارم مجموعه وزارت ورزش انگیزه حداکثری برای حمایت از این رشته دارند. آینده خوبی برای این فدراسیون می‌بینم و حضور ما نشان دهنده حمایت از این فدراسیون و مسئولان لایق آن است.
رییس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: دختران ما حق دارند در این مجموعه حضور فعال داشته باشند. آن‌ها نیمی از جامعه هستند و به اندازه سهمشان حق دارند. زمینه حضور زنان در این رشته بیش از مردان مهیاست و دختران ما در هر رشته‌ای که حاضر شدند به ورزش ما اعتبار بخشیدند.
کد مطلب: 134955
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *