۱
۰
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۲
حرف ساده امروز

وقتی کنترل قیمت تخم مرغ هم نیاز به دستور رییس جمهور دارد! 

باور نمی کنید اما حقیقت دارد! اوضاع اقتصادی کشور به حدی به هم ریخته که حتی برای کنترل قیمت تخم مرغ هم نیاز به برگزاری جلسه به دستور رییس جمهور است!
وقتی کنترل قیمت تخم مرغ هم نیاز به دستور رییس جمهور دارد! 
باور نمی کنید اما حقیقت دارد! اوضاع اقتصادی کشور به حدی به هم ریخته که حتی برای کنترل قیمت تخم مرغ هم نیاز به برگزاری جلسه به دستور رییس جمهور است!
روز پنجشنبه معاون اول رییس جمهوری در پیام توییتری نوشت: "امروز به دستور رییس جمهور محترم به علت گرانی تخم مرغ جلسه ای را برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه های ذی ربط برگزار و تصمیمات لازم را گرفتیم که امیدوارم آثار مثبت آن در روزهای آینده روشن شود."
روزهایی که آقای حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی، وعده های بزرگ میداد و آقای جهانگیری با شاه بیت "مردم! یادتان هست؟!" گرانی و تورم دولت قبل از خود را زیر سوال می برد، چه کسی فکر میکرد روزی برسد که نه تنها ارزش پول ملی بیشترین سقوط و نرخ تورم و نقدینگی بیشترین صعود را تجربه کند، بلکه برای کنترل قیمت تخم مرغ هم نیاز به برگزاری جلسه با دستور رییس جمهور باشد؟! 
دولتی که اختیار همه چیز را دارد ولی نمی تواند قیمتها را کنترل کند به معنای واقعی ناتوان است. زمانی آقای روحانی در انتقاد به نابسامانی های زمان دولت احمدی نژاد میگفت که نمیتوان همه چیز را به تحریم نسبت داد و بخشی حاصل سوءمدیریت است. حالا باید از او و معاون اول محترم پرسید گرانی تخم مرغ حاصل چیست؟
کد مطلب: 136675
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


علي
Iran, Islamic Republic of
يكي از دلايل تعيين تكليف قيمت تخم مرغ بهم ريختگي و آشفتگي دولت و مديريت كلان اجرائي است؛ البته اگر از حسن روحاني بپرسيد اوضاع خيلي هم منظم است!
اما، دليل اصلي اينكه حل كوچكترين مشكلات نيازمند بالاترين سطح از تصميم گيري اجرااست به شيوه هاي حكمراني باز مي گردد؛ بطور مشخص حكمراني خاني و شاهي! وقتي شما خود را در فهم و اجرا بهترين و بالاترين تصور كني و بقيه را بيسواد و بي لياقت، برون ريز آن شيوه اي از رفتار و عمل است كه حاكم كل رأسا بايستي در كليه امور رعيت دخالت مستقيم بكند تا به نتيجه برسد. و اين نه نقطه ضعف كه نماد اقتدار و توانائي است. حسن روحاني با اين تفكر و رويكرد ولي با شعارهاي فريبنده آزاديخواهانه و مردم گرايانه به قدرت رسيد و قريب به ٨ سال وقت يك ملت را تلف كرد تا هم خود را بروز دهد و هم ما ملت و رسانه ها را به آگاهي برساند. اميد كه عمر تلف شده مان چراغ راه فرزندانمان باشد ...