۰
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۰

تبلیغ لوازم آرایشی در فضا!

همزمان با ورود شرکت‌های خصوصی به تجارت‌های فضایی، ناسا آماده می‌شود تا از اولین کمپین تبلیغات تجاری خود در ایستگاه فضایی‌بین‌المللی فیلمبرداری کند.
تبلیغ لوازم آرایشی در فضا!
همزمان با ورود شرکت‌های خصوصی به تجارت‌های فضایی، ناسا آماده می‌شود تا از اولین کمپین تبلیغات تجاری خود در ایستگاه فضایی‌بین‌المللی فیلمبرداری کند.
به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل، قرار است ۱۰ شیشه از سروم مراقبت پوستی شرکت لوزام آرایشی و بهداشتی "استه لودر"(Estée Lauder) در ماه میلادی جاری به ایستگاه فضایی بین‌المللی ارسال شود.
فضانوردان ناسا قصد دارند با فیلمبرداری از این محصول مراقبت پوستی در شرایط بی‌وزنی، برای این شرکت تبلیغ کنند.
این سروم، نسخه جدید سروم ترمیم پوست "استه لودر" برای مراقبت از پوست در شب است.
انتظار می‌رود که این محصول به همراه ۸ هزار پوند محموله دیگر، سوار بر فضاپیمای "سیگنوس"(Cygnus) شرکت "نورثروپ گرومن"(Northrop Grumman)  به ایستگاه فضایی بین‌المللی فرستاده شود.
سیاست‌های ناسا فضانوردان را از ظاهر شدن در هرگونه تبلیغات یا تبلیغ برای هر محصولی، منع می کند ولی در این تبلیغات یک طرف قرارداد خود ناسا است.
مدیر " استه لودر" گفت: من ریسک‌پذیر هستم و این کار اساسا با ایده‌هایی همراه است که کمی فراتر از روش‌های معمول و سنتی برای بازیابی است.
ناسا برای رسیدن به هدف خود که فرود مجدد انسان روی ماه تا سال 2024 است، برنامه های اقتصاد تجاری را دنبال می‌کند.
" استه لودر" تنها یکی از شرکت‌های بی‌شماری است که قصد پیوستن به کمپین تبلیغاتی ناسا را دارد.
ناسا در حال حاضر، پنج درصد از محموله‌های باری سالیانه خود به سمت ایستگاه فضایی بین‌المللی را به فعالیت‌های تجاری اختصاص می‌دهد.
این هفته یک شرکت تلویزیونی اعلام کرد که قصد دارد برنده مسابقه تلویزیونی خود را در سال ۲۰۲۳ میلادی به ایستگاه فضایی بین‌المللی اعزام کند.
ناسا نیز یک قرارداد با شرکت "آدیداس" امضا کرد تا در زمینه تجهیزاتی مانند لباس تست فضانوردان و کفش کتانی آن‌ها در فضا، با یکدیگر همکاری کنند.
کد مطلب: 136679
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *