۱
۰
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۹

شکایت از سازمان دامپزشکی به بازرسی کل کشور رسید

پس از رونمایی از نشان جدید سازمان دامپزشکی و شباهت آن با نشان طراحی شده توسط محسن جمالی،او از سازمان شکایت کرد
پس از رونمایی از نشان جدید سازمان دامپزشکی و شباهت آن با نشان طراحی شده توسط محسن جمالی،او از سازمان شکایت کرد

در پی انتشار خبر شکایت از سازمان دامپزشکی از سوی پایگاه خبری فریادگر و واکنش نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛  سازمان بازرسی کل کشور به پرونده شکایت یک طراح از سازمان دامپزشکی کل کشور مبنی بر کپی برداری و خیانت در طراحی آرم آن سازمان رسیدگی می کند.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، با توجه به شکایات مطرح شده از سوی محسن جمالی نسبت به خیانت در امانت و کپی برداری از طرح این هنرمند، سازمان بازرسی کل کشور به دلیل کامل بودن مستندات این هنرمند، پذیرفت تا به این پرونده در اسرع وقت رسیدگی کند . بنا بر این گزارش سازمان بازرسی کل کشور قرار است تا تاریخ شانزدهم آذرماه سال جاری به شکایت صورت گرفته رسیدگی کرده و نتیجه را رسما به طرفین دعوا اعلام نماید. درصورت موفقیت این هنرمند طراح، برای نخستین بار در طول سال های طولانی در ایران، حق معنوی هنرمند برای صاحب اثر در نظر گرفته شده و یک هنرمند و به ویژه یک هنرمند گرافیست توانسته از حقوق مولف بودن خود (حق کپی رایت ) استفاده کرده و نتیجه لازم را به دست بیاورد . سازمان دامپزشکی کشور شهریور ماه گذشته پس از ۹۰ سال با اعلام یک فراخوان عمومی از هنرمندان گرافیک کشور درخواست کرد تا طرح‌های پیشنهادی خود را برای لوگوی این سازمان ارایه دهند تا لوگوی برتر به عنوان نشانه سازمان دامپزشکی استفاده شود. در روز دامپزشکی (۱۴ مهر) مسئول سازمان دامپزشکی کشور نشانه‌ای را رونمایی کردند که محسن جمالی هنرمند جوان و فعال گرافیک کشور که در این فراخوان شرکت کرده بود، با آشکار شدن شباهت زیاد لوگوی منتخب به اثر ارسالی او به سازمان دامپزشکی، لب به اعتراض گشود که اعتراض او از سوی بسیاری از هنرمندان فعال این عرصه نیز تأئید شد.

کد مطلب: 13709
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مسلم امیریان
سلام من از اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی وشهرستان کلات نادری شاکی می باشم که به ادارهشان رفتم جواب درست حسابی به من ندادن ومن رابه هم پاسکاری کردن