۰
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۹
به دنبال اعتراض به کپی برداری نشانه سازمان دامپزشکی از اثر یک هنر مند جوان

سازمان بازرسی کل کشور، تحقیقات میدانی را آغاز کرد

نشانه منتخب سازمان دامپزشکی/طراح: بهراد جوانبخت
نشانه منتخب سازمان دامپزشکی/طراح: بهراد جوانبخت


سازمان بازرسی کل کشور، بررسی اسناد و مدارک موجود درباره جعل نشانه و زیر پا گذاشتن حق مالکیت معنوی توسط سازمان دامپزشکی کشور را آغاز کرد.

طرح ارایه شده توسط گرافیست جوان محسن جمالی


به گزارش پایگاه خبری فریادگر، سازمان بازرسی کشور به دنبال شکایت محسن جمالی هنرمند گرافیست از سازمان دامپزشکی در خصوص جعل نشانه طراحی شده توسط این هنرمند در سازمان دامپزشکی کشور که با اعتراض همه جانبه هنرمندان ، مدیران و حتی نمایندگان مجلس روبرو شد ، اقدام میدانی خود را آغاز کرد.
سازمان بازرسی کل کشور جوابیه جدیدی برای شکایت محسن جمالی از سازمان دامپزشکی ارسال کرده است. متن این جوابیه به این شرح است:
«پس از طی مراحل قانونی برای رسیدگی به شكایت شما پرونده‌ای در سازمان بازرسی كل كشور تشكیل و بازرسان این سازمان رسیدگی میدانی خود را به موضوع شكایت شما آغاز نمودند».
یادآور می‌شود محسن جمالی چندی پیش از سازمان دامپزشکی مبنی بر جعل اثر طراحی شده توسط وی به نام فرد دیگر، شکایت کرده بود. سازمان بازرسی هم به سازمان دامپزشکی تا ۱۶ آذر فرصت داده بود تا به این شکایت پاسخ دهد که با پایان یافتن این زمان، سازمان بازرسی تحقیقات میدانی خود را آغاز کرده است. هرچند به نظر می‌رسد به این ترتیب شکایت محسن جمالی از سازمان بازرسی کشور وارد مرحله جدیدی شده است و فرآیند دادرسی به شکایت این هنرمند در جهت احقاق حق قدمی به جلو برداشته است، اما با توجه به آن که سازمان بازرسی کل کشور در جوابیه خود زمانی را برای انجام این تحقیقات میدانی اعلام معین نکرده است، این شائبه وجود دارد که برخی لابی گری های پشت پرده موحب طولانی شدن روند انجام این بررسی‌های میدانی شود.
این شائبه در شرایطی تشدید می‌شود که عمر چندانی به پایان دولت دهم باقی نمانده است و انتخابات ریاست جمهوری در بهار سال آینده در پیش است، به این ترتیب جناح نزدیک به ریاست جمهوری در تلاش است تا با مسکوت گذاشتن هر نوع رویدادی که از نظر سیاسی پیامد منفی ممکن است در بر داشته باشد و ارایه کارنامه مثبت، نامزدان احتمالی خود را از گزند ریزش رای مصون نگه دارند.

کد مطلب: 16938
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *