۰
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۲

پیامی به مناسبت سالگرد تاسیس «هنروتجربه»

معاون رییس‌جمهوری در پیامی به مناسبت سالگرد تاسیس سینمای هنر و تجربه، این اتفاق را از نمونه‌های توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری دولت دانست و نوشت: «هنروتجربه» مصداق یک تفکر پیشرو در سینمای ایران است
پیامی به مناسبت سالگرد تاسیس «هنروتجربه»
دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری در پیامی به مناسبت سالگرد تاسیس سینمای هنر و تجربه، این اتفاق را از نمونه‌های توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری دولت دانست و نوشت: «هنروتجربه» مصداق یک تفکر پیشرو در سینمای ایران است.
به گزارش روابط عمومی موسسه هنروتجربه، دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به مناسبت 13 مهر ماه سالروز گشایش سینمای هنر و تجربه خطاب به هنرمندان و دست اندرکاران سینمای هنر و تجربه پیامی صادر کردند. در این پیام آمده است: «یکی از مهمترین سیاست های دولت در زمینه توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری، مشارکت اعضای نخبه رشته های فرهنگی و هنری  بوده است و هرکجا این سیاست مهم پنداشته شده آثار مطلوب آن  نمایان شده است.
گروه سینمایی هنر و تجربه مصداق بارز یک تفکر پیشرو در سینمای ایران است که طی ۶ سال گذشته توانسته است بعنوان یک الگوی فاخر، کم‌هزینه و کاربردی نزد مراجع مختلف فرهنگی و هنری مطرح شود.
از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای سیاستگذاری و دست‌اندرکاران اجرایی این گروه سینمایی و همه فعالان این سینمای نجیب در آستانه  ششمین سالگرد فعالیت‌شان قدردانی می کنم و امیدوارم هنرمندان این عرصه همچنان با شور و نشاط به فعالیت خود ادامه دهند.»
کد مطلب: 137425
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *