۰
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۳

رشد علمی ایران ۱۱ برابر دنیا است

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: رشد علمی ایران ۱۱ برابر رشد علمی دنیا است.
حسن حمیدزاده شامگاه پنج‌شنبه در نشست بصیرتی با هنرمندان بسیجی شهرستان نکا در سالن ارشاد اظهار داشت: روزی در ایران بیش از ۳۰ موشک به ما شلیک می‌شد و ما توان حتی یک پاسخ را نداشتیم ولی اکنون سامانه دفاعی ما در اوج است که بیانگر بالندگی همه‌جانبه فرزندان این مرز و بوم است.
وی افزود: اکنون هیچ سلاح پیشرفته‌ای وجود ندارد که دانشمندان ما به آن دست نیافته باشند.
به گفته حمیدزاده، بالندگی ملت ما در عرصه‌های مختلف بیانگر اطاعت‌پذیری آنان از ولایت فقیه و ارزش‌های دینی و انقلابی است.
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به فتنه‌های مختلف دشمنان در طول ۳۳ سال گذشته خاطرنشان کرد: فتنه سال ۸۸ دشمنان و در انتخابات دهم ریاست جمهوری راهی برای براندازی نظام بوده است.
وی گفت: بعد از فتنه ۸۸ دشمنان ما تلاش زیادی کردند که سناریوی چنددستگی در کشور را به نحوی احیا کنند، آنها قصد دارند تا بزرگ‌ترین فرصت نمایش مردم‌سالاری دینی در کشور را مخدوش کنند.
حمیدزاده بیان کرد: دشمنان در طول برنامه‌های گذشته خود و به ویژه در انتخابات دهم ریاست جمهوری با همه ترفندها برای دلسرد کردن مردم و جلوگیری از مشارکت مردمی در انتخابات وارد شدند که به لطف خدا و بصیرت بالای مردم ایران، دشمنان باز هم به در بسته خوردند.
وی یادآور شد: اکنون نیز در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه ۹۲ با ترفندهای مختلف و تحریم‌های اقتصادی وارد شدند که در این برهه از زمان نیز ملت ما باید با اطاعت‌پذیری مناسب از ولی فقیه در این رابطه پیروز میدان باشد.
حمیدزاده بیان داشت: سلاح ایمان و ارزش‌های دینی مهم‌ترین عامل در برابر ترفندهای مختلف دشمنان است و این عامل باید در جامعه مورد توجه ویژه قرار گیرد و در اوج باشد.
وی افزود: باید به دین و ارزش‌های دینی در جامعه احترام بگذاریم و تبعیت از رهبری نیز در راس برنامه‌های ما باشد تا به پیشرفت همه‌جانبه برسیم.
کد مطلب: 14019
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *