۰
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۶

نخستین برد جوانان ایران در لیگ بسکتبال

کوچین آمل که ترکیب تیم ملی جوانان ۲۰۲۰ ایران را در اختیار دارد، نخستین پیروزی‌اش در لیگ برتر را به دست آورد.
نخستین برد جوانان ایران در لیگ بسکتبال
کوچین آمل که ترکیب تیم ملی جوانان ۲۰۲۰ ایران را در اختیار دارد، نخستین پیروزی‌اش در لیگ برتر را به دست آورد.
به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان که به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود، عصر امروز (پنج‌شنبه) ۲۷ آذر ۱۳۹۹ دو دیدار از گروه ب مسابقات (هفته سوم و چهارم) برگزار شد که در پایان تیم کوچین (جوانان ۲۰۲۰ ایران) نخستین بردش در لیگ را کسب کرد و مهرام نیز به سومین برد خود در این فصل دست یافت.
در نخستین بازی امروز شاگردان‌ نوری در تیم‌ جوانان ۲۰۲۰ (کوچین آمل) موفق شدند با حساب ۵۸ - ۸۲ نیروی زمینی تهران را شکست دهند تا نخستین برد خود در این فصل از مسابقات لیگ را پس از دو باخت متوالی کسب کنند. 
نتایج چهار کواتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:
کوارتر اول: ۱۹ - ۲۷ کوچین
کوارتر دوم: ۱۳ - ۲۳ کوچین
کوارتر سوم: ۱۹ - ۱۷ نیروی زمینی
کوارتر چهارم: ۷ - ۱۵ کوچین
در پایان این بازی، متین آقاجان‌پور فوروارد تیم کوچین با کسب ۱۵ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس گل و تاثیر گذاری ۲۱ بهترین بازیکن زمین شد.
در دیگر بازی امروز، صمد نیکخواه بهرامی و یارانش در تیم مهرام تهران با حساب ۵۵ - ۸۷ مس کرمان را شکست دادند تا شاگردان کسایی‌پور با باخت به استقبال تیم نیروی زمینی تهران در بازی هفته چهارم بروند. مهرام با این برد به واسطه سه برد متوالی صدرنشین کروه ب ماند. در این بازی همه شاگردان علی آرزومندی موفق به کسب امتیاز شدند.
نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر رقم خورد:
کوارتر اول: ۱۲ - ۲۲ مهرام
کوارتر دوم: ۲۱ - ۲۲ مهرام
کوارتر سوم: ۱۵ - ۲۵ مهرام
کوارتر چهارم: ۷ - ۱۸ مهرام
در پایان این بازی، میثم میرزایی سنتر ملی‌پوش مهرام با کسب ۲۵ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۲ پاس گل ضمن اینکه دبل دبل کرد، با تاثیرگذاری ۳۸ بهترین بازیکن زمین شد.
طبق برنامه بازی‌ها در همین گروه ب، فردا (جمعه) ۲۸ آذر تیم مهرام تهران با کوچین آمل و مس کرمان با نیروزی زمینی تهران دیدار می‌کنند.
کد مطلب: 141634
برچسب ها: بسکتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *