۰
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۴

لیگ برتر انگلیس تعطیل نخواهد شد

مسئولان لیگ فوتبال جزیره اعلام کردند مطمئن هستند بازیهای لیگ برتر بدون وقفه کار خود را پیش خواهد برد.
مسئولان لیگ فوتبال جزیره اعلام کردند مطمئن هستند بازیهای لیگ برتر بدون وقفه کار خود را پیش خواهد برد.
به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، مسئولان لیگ برتر اعلام کردند "اطمینان کامل" دارند که علی رغم تشدید موارد مثبت COVID-۱۹ که منجر به تعویق چند بازی شده است، فصل ۲۱-۲۰۲۰ طبق برنامه پیش بینی شده ادامه خواهد یافت.
شیوع COVID-۱۹ در فولام باعث شد بازی این تیم برابر تاتنهام فقط سه ساعت قبل از شروع به تعویق بیفتد. دیدار دوشنبه گودیسون پارک بین اورتون با منچسترسیتی نیز چهار ساعت قبل از شروع به دلیل تعداد نامشخصی از موارد مثبت در سیتی متوقف شد.
روز دوشنبه ۱۸ تست مثبت از بازیکنان و کارکنان باشگاه های لیگ برتر بین ۲۱ دسامبر و ۲۷ دسامبر مثبت گزارش شد که یک رکورد از زمان شروع آزمایش در تابستان است.
اما با افزایش عفونت ها در انگلیس و ایجاد محدودیت های شدیدتر اجتماعی توسط دولت در تلاش برای کنترل بیماری همه گیر ، لیگ برتر اصرار دارد که پروتکل های ایمنی آن به اندازه کافی جامع هستند تا از ادامه بازی ها اطمینان حاصل کنند.
در بیانیه لیگ برتر آمده است: "با داشتن تعداد کم تست های مثبت در اکثر قریب به اتفاق باشگاه ها ، لیگ برتر همچنان به پروتکل های COVID-۱۹ خود اطمینان کامل دارد و می تواند طبق برنامه قبلی بازیها را برگزار کند.
کد مطلب: 142414
برچسب ها: لیگ برتر فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *