۰
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۹

«انتقام»، امتحان ملت ایران است

سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه ای تاکید کرد: امروز ستاندن انتقام خون شهید سلیمانی، امتحان بزرگ مسئولان و به معنای واقعی کلمه تمام ملت ایران است و ان شاء الله همه از این امتحان سربلند بیرون بیاییم.
سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه ای تاکید کرد: امروز ستاندن انتقام خون شهید سلیمانی، امتحان بزرگ مسئولان و به معنای واقعی کلمه تمام ملت ایران است و ان شاء الله همه از این امتحان سربلند بیرون بیاییم.
به گزارش ایسنا به نقل از سازمان بسیج مستضعفین، متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب - آیه ۲۳)
یک سال از گستاخی خبیثانه اشق الاشقیا در به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و یارانشان می‌گذرد، اتفاقی که با محاسبات غلط و بدون شناخت کوردلان و ستمگرانی بوقوع پیوست که قامت ستبر مقاومت رعشه بر اندامشان انداخته بود.
حاج قاسم سلیمانی مرد میدان‌هایی از جنس "شهامت" و "شهادت" بود. حضور مخلصانه و مجاهدانه در جبهه‌های حق علیه باطل در سالیان دراز از این شخصیت متعالی، الگوی فرمانپذیری، ولایتمداری، اخلاق، ایمان و انسانیت ساخته بود. حضور بی وقفه در جبهه‌های جنگ تحمیلی و عرصه‌های مختلف تا زمان شهادت و مبارزه با تروریست‌های تکفیری در منطقه و دفاع از حرم اهل بیت علیه اسلام و بویژه حرم حضرت زینب سلام الله علیها در سوریه، برگ زرینی از "حیات طیبه" سردار سپهبد شهید سلیمانی است.
بعد از اتفاق غم انگیز سیزدهم دی ماه ۱۳۹۸، ظالمان و مستکبران عالم، شادمان از کید رذیلانه و فرومایه خود می‌خواستند عرصه را به دست بگیرند و خود را پیروز نهایی نشان دهند، اما رهبر استوار انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی، آمران و عاملان این اقدام را به "انتقام سخت" وعده دادند.
هرچه از شهادت «مرد میدان مقاومت» زمان می‌گذرد، زمینه‌های گسترش تفکر مقاومت به واسطه رفتارهای فردی مردی که اخلاق را در تمامی مناطقی که در آن حضور داشت و در مواجهه با نیروهای خود و مردم آن مناطق به خوبی به منحصه ظهور می‌نشاند، بیشتر نمایان می‌شود. گذر زمان، نه تنها خشم ملت ایران از این جنایت را کم رنگ نکرد، بلکه آن را لحظه به لحظه شعله ورتر و نمایان‌تر کرد، تا جایی که هنوز با تمام حوادثی که پیش آمده ملت ایران در "خونخواهی" شهیدشان استوارند. خون پر برکت فرمانده مقاومت، تمام ایرانیان را یکصدا با هر گرایش و اندیشه‌ای به میدان آورد و تشییع باشکوه این شهیدان عزیز در شهرهای مختلف ایران و حضور میلیونی ملت انقلابی و حماسه آفرین در این مراسم جلوه‌ای کم نظیر از «وحدت» را نمایان کرد.
خون شهید سلیمانی تمام ایرانیان با هر اندیشه و تفکری را به نحوی متحد کرده است که در آستانه اولین سالروز شهادت این بزرگ مرد عرصه عمل، ملت ایران در تمامی سطوح و با هر جایگاه، جنس و طبقه ای، بی قرار خونخواهی اوست. با شنیدن اسم این شهید بزرگوار مردم ایران از پیر و جوان تا زن و مرد، اندوه در چشمانشان موج می‌زند و در انتظار ستاندن انتقام از آمران و عاملان این جنایت بزرگ تاریخ هستند. امروز ستاندن انتقام خون شهید سلیمانی، امتحان بزرگ مسئولان و به معنای واقعی کلمه تمام ملت ایران است و انشالله همه از این امتحان سربلند بیرون بیاییم.
مستکبران، جنایتکاران، منافقین، صهیونیست‌ها و اذناب داخلی و خارجی شان تصور می‌کردند با شهید کردن فرمانده ارشد محور مقاومت عرصه را تنگ کرده و مزدوران و تکفیری‌ها را دوباره حیاتی تازه خواهند بخشید، غافل از این که راه سردار دلها، رهروان بی شماری دارد که لحظه‌ای آرام و قرار ندارند و گوش به فرمان ولایت برای انجام ماموریت‌هایی سخت هستند.
در پایان، سازمان بسیج مستضعفین ضمن اعلام انزجار بی نهایت و همیشگی خود از مستکبران و در راس آن، "شیطان بزرگ آمریکا" و با یادآوری خواست ملت ایران برای انتقام سخت از جنایتکارانی که دست کثیف خود را به خون سردار بی نظیر عرصه مقاومت آغشته اند، اعلام می‌کند که مانند همیشه، بسیجیان راه پرافتخار سردار بزرگ اسلام را خواهند پیمود و لحظه‌ای در این مسیر درنگ نخواهند کرد.
کد مطلب: 142510
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *