۰
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۸

۱۸۸۸ هوشیاری را به سازمان تزریق می‌کند

علی‌محمد سعادتی در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار و مدیران ارشد منطقه از طریق سامانه نظارت همگان سازمان بازرسی (1888) تأکید کرد: این سامانه هوشیاری را به سازمان تزریق می‌کند.
۱۸۸۸ هوشیاری را به سازمان تزریق می‌کند
علی‌محمد سعادتی در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار و مدیران ارشد منطقه از طریق سامانه نظارت همگان سازمان بازرسی (1888) تأکید کرد: این سامانه هوشیاری را به سازمان تزریق می‌کند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 12، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه به همراه معاونان و مدیران ارشد شهری در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار و مدیران ارشد شهری از طریق سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی (1888) حاضر شد و به تماس‌های تلفنی شهروندان پاسخ داد.
در این جلسه سعادتی ضمن قدردانی از مجموعه همکاری‌ها و پیگیری‌ها میان مجموعه سازمان بازرسی و کارکنان مرکز اطلاع‌رسانی 1888 شهرداری در پاسخ‌گویی و پیگیری درخواست‌های مردمی، بر اهمیت وجود سامانه 1888 در اعتمادسازی تأکید کرد و گفت: باید توجه داشت وجود این سامانه، تأثیری دوسویه در اداره امور شهری دارد؛ هم فضایی برای گفت‌وگوی مستقیم شهروندان با مدیران ارشد شهری و بیان مشکلاتشان به وجود می‌آید که به‌یقین در کسب اعتماد و رضایتمندی بین شهروندان نسبت به مدیران شهری مؤثر است و هم بدنه مدیریت شهری با علم به اینکه جزبه‌جز فعالیت‌ها و اقداماتشان را مردم رصد می‌کنند، می‌کوشند هوشیارانه‌تر و با دقت بیشتری در این حیطه عمل کنند.
وی این فرایند را در تزریق هوشیاری به سازمان مؤثر دانست و ادامه داد: در نهایت محصول این سیستم، افزایش مشارکت است؛ چراکه وقتی ما هوشیارانه‌تر عمل کنیم و آنها اعتماد بیشتری پیدا کنند، امور شهری با ضریب مشارکت و تفاهم بالاتری پیش می‌رود. 
شهردار قلب طهران در پایان با تأکید بر اینکه شهر بدون کار مشارکتی با مردم عملاً اداره نمی‌شود، بیان کرد: این به آن معناست که اگر هم در کاری موفقیتی حاصل می‌شود، به‌طور قطع با مشارکت مردم بوده و اگر واقعاً اسم خود را مدیر شهری می‌گذاریم و شعارمان «تهران؛ شهری برای همه» است، باید مسؤولان مستقیم شهر و ساکنان و شهروندان آن به دنبال ایجاد این مشارکت باشند.
طبق گزارش سامانه 1888 در منطقه 12، پیام‌های ارجاعی به منطقه در 9 ماهه نخست سال 99، نسبت به مدت مشابه سال قبل، 8 درصد افزایش داشته و میزان رسیدگی به پیام‌ها به لحاظ کمی 90 درصد و به لحاظ کیفی 93 درصد برآورد شده است. میانگین زمان رسیدگی به درخواست‌ها در منطقه 12، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته که روند کاهشی  داشته است و در زمان کمتری به درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.
کد مطلب: 143309
برچسب ها: سامانه 1888
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *