۰
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۳

در سخت ترین شرایط در کشور کار می کنیم

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه متاسفانه به علت تخریب ها، کارهای ارزشمند دیده نمی شود، افزود: ما در سخت ترین شرایط در کشور کار می کنیم و هیچ دوره ای نبوده که همه شرایط نقل و انتقال منابع مالی و پولی ما را مسدود کرده باشند.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه متاسفانه به علت تخریب ها، کارهای ارزشمند دیده نمی شود، افزود: ما در سخت ترین شرایط در کشور کار می کنیم و هیچ دوره ای نبوده که همه شرایط نقل و انتقال منابع مالی و پولی ما را مسدود کرده باشند.
"محمد اسلامی" امروز ۲۰ بهمن ماه در مراسم افتتاح پروژه های توسعه فرودگاه کرمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: کار ارزشمندی انجام شده تا فرودگاهی در شان مردم استان کرمان داشته باشیم و باید قدر کارهای خوب را دانست.
وی با بیان اینکه متاسفانه به علت تخریب ها، کارهای ارزشمند دیده نمی شود، افزود: ما در سخت ترین شرایط در کشور کار می کنیم و هیچ دوره ای نبوده که همه شرایط نقل و انتقال منابع مالی و پولی ما را مسدود کرده باشند.
اسلامی تصریح کرد: به هواپیماهای ما در دنیا سوخت نمی دهند، کشتی های ما را تحریم و خرید و فروش محصولات ما را ممنوع کرده اند و این حرکت ظالمانه، تروریستی و غیرقانونی با سردمداری امریکا یک هدف داشته؛ اینکه جمهوری اسلامی و انقلاب را ساقط کنند و خودشان ساقط شده و می شوند.
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: این تحریم ها برای ما پرهزینه بوده و مردم سختی کشیدند اما خوشبختانه پرچم ایران اسلامی در اهتزاز و کشور رو به رشد و توسعه است.
وی افزود: اگرچه درآمدهای کشور کاهش شدید پیدا کرده، اما نعمت الهی در کشور فراوان است و امروز فقط ما ۲۰۰۰ میلیارد تومان در استان کرمان هزینه کرده ایم.
اسلامی تصریح کرد: توان عملیاتی و اجرایی ما بدون ارتباط با منابع نمی تواند ارزیابی شود اما با اراده و پیشتکار همکاران و پیمانکاران با شرافت که زیاد هم هستند به ویژه پیمانکاران بومی استان، خیلی خوب کار می کنند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: باید با تنوع بخشیدن به منابع روند توسعه و پیشرفت کشور و استان را تسریع و تسهیل کنیم و در بحث ماده ۵۶ انتظار داریم تا ۳۰ درصد به وزارت راه و شهرسازی در قانون به ما اجازه داده شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بهسازی مسیر ریلی یزد تا کرمان حدود ۴۰ کیلومتر انجام شده و همین میزان مانده است که درخواست کرده ایم تسریع شود، افزود: روز گذشته در راه آهن ۱۰۵ پروژه به ارزش ۱۴۴۵ میلیارد تومان افتتاح کردیم.
اسلامی با اشاره به پیگیری برای خودکفایی در صنعت ریلی، واگن ساخت داخل و ... تصریح کرد: محکم ایستاده ایم صنایع داخلی را فعال کنیم و فشار سنگین گذاشتیم که کارخانه های داخلی زیر بار بروند و برای فرودگاه ها نیز همینطور است تا خودباوری را به معنای واقعی کلمه پیاده کنیم و خودکفا شویم.
وی بیان کرد: باید به قدری در اقتصاد قوی باشیم و با کار نظامی، سیاسی و اقتصادی، پول ملی را تقویت کنیم؛ مسائل اقتصادی ما سیاسی است و اگر نتوانیم ارزش پول ملی را حفظ کنیم نمی توانیم موفقیت را جشن بگیریم.
وزیر راه و شهرسازی گفت: در ارتباط با مسکن در استان کرمان هیچ محدودیتی به جز آب نداریم و در شهر کرمان یک سال و نیم است مصوبه طرح مسکن به خاطر مسئله آب مانده که با رفع این مشکل، حتما اجرا می شود و در بافت فرسوده کرمان، درخواست استان را دنبال می کنیم.
کد مطلب: 144602
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *