۰
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۹

با فساد اقتصادی و اداری ذیل هر لوایی مقابله شود

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مقابله با فساد اقتصادی و اداری در کشور، عنوان کرد: باید با فساد اقتصادی و اداری ذیل هر لوایی که باشد بدون درنظر گرفتن مصلحت های فساد انگیز مقابله شود.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مقابله با فساد اقتصادی و اداری در کشور، عنوان کرد: باید با فساد اقتصادی و اداری ذیل هر لوایی که باشد بدون درنظر گرفتن مصلحت های فساد انگیز مقابله شود.

به گزارش ایسنا، محمد صفری ملک میان نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: ما در ویترین نظام اسلامی قرار گرفتیم که باید جای مردان پاک و پاکان باشد، نظامی که برای برپایی آن هزینه ها شده است قرار نیست هر از چندگاهی هزینه دیگری بر آن بار کنیم، این نظام و این انقلاب با پشتوانه عظیم مردمی و سرمایه ای دیگر به نام امامین انقلاب و مدد الهی امام عصر(عج) در حال صیرورت است، اما این را بدایند که ما باید عقبه چانی زنی مطالبات رهبر معظم انقلاب باشیم.
وی افزود: یکی از موضوعات حیاتی در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور مبارزه با فساد است که در خاستگاه فکری معظم له موضوعیت دارد؛ یعنی باید با فساد اقتصادی و اداری ذیل هر لوایی که باشد بدون درنظر گرفتن مصلحت های فساد انگیز مقابله شود، این مجلس که سنگینی صفت حمیده انقلابی و ولایی را بر دوش خود حس می کند باید این مهم را از خود آغاز کند، گاه فساد از خلق و خو، سیاق رفتاری و زندگانی یک فرد مشاهده می شود، اگر بمانیم تا ریشه بدواند و شاخ و برگ بزند راه را برای ما سد می کند که آن زمان باید هزینه مضاعف صرف مقابله با آن شود.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حال که هستیم و رفتارهای غلط را می بینیم چرا اقدام نمی کنیم؟ چرا اگر خود نمی توانیم مانع تلاش دیگران می شویم جوانانی که حسرت شعار انقلابی را در قاب رفتار ما مشاهده می کنند بدنام می کنیم؟ مبادا بعدا دیر شود، اینکه امروز عدالتخواهی در سیمای رفتاری جوانان ما نمود دارد که موجب خجلت ما مسن ترها است، نقدی که بر ما مسئولین وارد است عدم آشنایی و عدم هماهنگی با منظومه فکری امامین انقلاب است.
نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب ،انقلاب اسلامی را در پنج مرحله معرفی کرد که ما در مرحله سوم که دولت سازی اسلامی باشد عملی نداشته ایم، معظم له علاج کشور را دولت جوان حزب الهی می دانند.
کد مطلب: 144912
برچسب ها: فساد اقتصادی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *