۰
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۵۴
وزير اطلاعات :

دشمن به موفقیت های دستگاه اطلاعاتی کشور اذعان دارد

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای هسته ای درباره دستگیریهای اخیر با بیان اینکه بخش عمده ای از موفقیت دستگاه اطلاعاتی از ناحیه اطلاع رسانیهای مردمی بوده است افزود : البته کار اطلاعاتی هم جای خود را دارد زیر از پیچیدگیهای خاصی برخوردار است .
دشمن به موفقیت های دستگاه اطلاعاتی کشور اذعان دارد
وزير اطلاعات گفت : ما در جنگ اطلاعاتی همیشه شیوه ها و ترفندهایمان توسط دشمن شناسایی میشود از این رو باید مدام مکر و حیله جدیدی داشته باشیم تا بتوانیم در این جنگ سنگین موفق شویم .
مصلحی ادامه داد : یکی از چیزهایی که ممکن است در ذهن ملت ایران سوال باشد این است که چرا مصاحبه ای از این دستگیر شده ها منعکس نمی شود که باید گفت : علت آن این است که دشمن به دنبال این است که ببیند ما چه چیزی را بدست آورده ایم ودر طراحیهایش به دنبال این است که ببیند چه کسی دستگیر شده تا بتواند طراحی خود را پی بگیرد .
وی گفت : از این رو ما در بحث اظهارات اینها انعکاس را به تاخیر انداختیم .
مصلحی افزود : البته با طراحی که شده به زودی اطلاع رسانی خوبی و مصاحبه ای از این افراد در سطحی که لطمه به کار اطلاعاتی نزند به اطلاع مردم رسانده خواهد شد .
وی گفت :دستگاه اطلاعاتی کشورمان در منطقه و حتی در دنیا درحد بسیار قابل قبولی است و از اقتدار بسیار بالایی برخورداریم .
مصلحی ادامه داد : ما درموفقیت هایمان بسیاری از طراحی ها و توطئه های دشمن را نقش بر آب کردیم و که مجاز به بیان آن نیستیم .
وی گفت: بخش عمده ای از این اقتدار به همین شهدا و جانبازان برمی گردد اما خون و راه این شهداست که به ما جرات ، جسارت و حرکت می دهد .
مصلحی افزود: امروز ما با دشمنی مواجه هستیم که در طراحی هایش برای اینکه به نتیجه برسد همه ضوابط و خط قرمزهای اطلاعاتی را کنار گذاشته است.
وی گفت : امروز شاهدیم در منطقه و به طور کلی در رابطه با انقلاب اسلامی تمام این خط قرمزها زیر پا گذاشته شده است و سرویس ها به هم جهت می دهند و منبع معرفی می کنند .
مصلحی افزود‍: با این حجم دستگیری جاسوسان و تروریستها و دراین هم در مدت زمانی خاص ، دشمن دید که همه ادم هایی که در درون و برون داشته ، از سوی جمهوری اسلامی دستگیر شده است ،پس دچار سردرگمی و آشفتگی شد .
وی در ادامه به خانواده های هسته ای پیشنهاد کرد تا به اتفاق هم تشکلی را شکل بدهند و مجموعه ای را بوجود بیاورند تا اهداف و مسیر شهدا را بتوانند طراحی کنند و بویژه در حوزه علمی کشور در راستای انقلاب اسلامی اثر گذار باشند .
کد مطلب: 1450
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *