۰
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۰

جهانگیری وارد کردستان شد

"اسحاق جهانگیری" معاون اول رییس جمهوری به منظور بازدید و بهره‌برداری از چند طرح عمرانی وارد استان کردستان شد.
جهانگیری وارد کردستان شد
"اسحاق جهانگیری" معاون اول رییس جمهوری به منظور بازدید و بهره‌برداری از چند طرح عمرانی وارد استان کردستان شد.
به گزارش ایرنا معاون اول رییس جمهوری روز شنبه از طریق فرودگاه سنندج وارد کردستان شد و در بدو ورود به این استان مورد استقبال استاندار و جمعی از مسوولان استانی قرار گرفت.
معاون اول رییس جمهوری در این سفر یک روزه به کردستان، با حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، چند طرح را در بخش‌های مختلف به صورت همزمان افتتاح و عملیات اجرایی چند طرح نیز با حضور وی شروع می‌شود.
از مهم‌ترین برنامه‌های سفر دکتر جهانگیری به استان کردستان، می‌توان به بهره‌برداری از منطقه ویژه اقتصادی بانه، شروع عملیات اجرایی طرح ساماندهی و توسعه مرز رسمی باشماق مریوان، شروع عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۰۰ روستا و ۱۵۰ واحد صنعتی و تولیدی، طرح‌های مسکن مهر و ۲۰ زمین ورزشی، ۴.۲ هکتار گلخانه و ۹۲۳ هکتار آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی و طرح‌های قابل افتتاح حوزه کشاورزی استان اشاره کرد.
جهانگیری همچنین با حضور در روستای "هانیس" سنندج، ۱۴۶ کیلومتر راه روستایی را به بهره‌برداری می‌رساند، سپس در نشستی با نخبگان اقتصادی استان شرکت می‌کند.
استان کردستان در بهمن امسال نیز میزبان سه عضو هیات دولت شامل "محمدباقر نوبخت" معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، "معصومه ابتکار" معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده  و "قاسم تقی‌زاده خامسی" معاون آب و آبفای وزیر نیرو بود.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، دارای ۱۰ شهرستان، ۳۰ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه است.
کد مطلب: 145205
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *