۰
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۰

۲۱ ارزکاو قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق از یک ساختمان متروکه در این شهرستان کشف شد.
۲۱ ارزکاو قاچاق کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق از یک ساختمان متروکه در این شهرستان کشف شد.
به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سرهنگ « امیر مختاری» افزود: ماموران انتظامی شهرستان اراک در تحقیقاتی از نگهداری و استفاده غیرمجاز از ماینرهای قاچاق در یک ساختمان متروکه در یکی از مناطق اطراف شهرستان اراک مطلع شدند. 
 وی بیان کرد: با دستور قضائی از این ساختمان متروکه بازرسی و تعداد ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
دستگیری سارقان زورگیر در اراک
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سارقان زورگیر در شهرستان اراک شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ « کامیار چهری» افزود: حدود یک ماه پیش ۲ جوان تحت عنوان مسافرکش در یکی از خیابان‌های اراک پس از سوار کردن خانمی، مبلغ ۱۱ میلیون ریال وجه نقد او را به سرقت کرده بودند که پس از گزارش، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان کرد: در تحقیقات انجام شده از فرد شاکی مشخص شد که او سوار خودرویی که تحت عنوان مسافرکش در یکی از خیابان‌های شهر اراک بوده سوار شده که ۲ سرنشین این خودرو پس از طی مسافتی، این فرد را تهدید و مبلغ ۱۱ میلیون ریال  را از طریق عابر بانکش از او سرقت کرده بودند. 
 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس،‌ هر ۲ سارق زورگیر شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند. 
 
۲ سفره‌خانه متخلف در اراک مهر وموم شد
رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۲ سفرخانه متخلف در اراک که محل کسب را برای فعالیت‌های مجرمانه اختصاص داده بودند، مهر وموم شدند.  
 
سرهنگ‌ «جعفر پرویزی» افزود: متصدیان این سفره خانه‌ها به صورت تلفنی و پنهانی پس از پذیرفتن مشتری، اقدام به بستن درب سفرخانه می‌کرند تا به صورت ظاهری نشانگر تعطیل بودن این اماکن باشند. 
 
رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: پس از بررسی‌های تکمیلی و هماهنگی با مقام قضایی، ماموران در عملیاتی اقدام به دستگیری متصدیان این واحدهای صنفی و بازرسی محل کردند که پس از ورود به این سفرخانه‌های سنتی مشاهده شد که این واحدهای صنفی در حال ارائه خدمات غیر بهداشتی و ارائه قلیان به ۱۵ نفر از مشتریان در ماه مبارک رمضان بودند. 
سرهنگ پرویزی اظهار داشت: از داخل این سفره‌خانه‌ها  ۶۶ جام قلیان نیز کشف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.
استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.
کد مطلب: 149996
برچسب ها: ارزکاو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *