; ?>; ?> پخش «زیر خاکی ۲» از شبکه تماشا - مردم سالاری آنلاين
۰
دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۱

پخش «زیر خاکی ۲» از شبکه تماشا

پشت صحنه مجموعه «احضار» از شبکه تماشا پخش می‌شود. همچنین مجموعه‌های «زیر خاکی ۲» و «دودکش» به جدول پخش برنامه‌های این شبکه اضافه شد.
پخش «زیر خاکی ۲»  از شبکه تماشا
پشت صحنه مجموعه «احضار» از شبکه تماشا پخش می‌شود. همچنین مجموعه‌های «زیر خاکی ۲» و «دودکش» به جدول پخش برنامه‌های این شبکه اضافه شد.
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی سیما، بعد از پایان مجموعه احضار، بامداد روز سه شنبه چهارم خرداد ماه ساعت ۲۴، پشت صحنه این مجموعه از شبکه تماشا به روی آنتن خواهد رفت.
بینندگان شبکه تماشا در ساعات ۶ و ۱۲ روز سه شنبه می توانند تماشاگر بازپخش پشت صحنه این مجموعه باشند.
علیرضا افخمی پس از چهار سال با سریال ماورایی احضار به تلویزیون بازگشت. این سریال پیش از این «دعوت نحس» نام داشت. افخمی پیش‌تر مجموعه‌های تلویزیونی تب سرد، او یک فرشته بود، پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت را در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است.
در این سریال بازیگرانی چون آرش مجیدی، میلاد میرزایی، رضا توکلی، افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی و …حضور دارند.
سریال های جدید شبکه تماشا
فصل دوم سریال طنز زیر خاکی از بامداد روز هشتم خرداد ماه ساعت ۲۴ از این شبکه پخش خواهد شد و در ساعات ۶ و ۱۲ هم بازپخش می شود.
لازم به ذکر است که مجموعه زیر خاکی ۲ به طور همزمان و همراه با پخش این مجموعه از شبکه یک سیما از شبکه تماشا پخش می شود و تا پیش از آغاز فصل دوم این مجموعه از بامداد پنجم خرداد ماه، خلاصه ای از فصل اول مجموعه زیرخاکی در سه قسمت از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

سریال دودکش هم از فردا، سه شنبه ۴ خرداد ماه در ساعت ۲۲ به روی آنتن این شبکه خواهد رفت و در ساعات ۴ ،۱۰ و ۱۶ بازپخش این مجموعه از شبکه تماشا پخش می شود.
طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، پخش این مجموعه تا آغاز فصل دوم مجموعه «دودکش» ادامه خواهد داشت و بدین ترتیب دو فصل این مجموعه پرمخاطب و جذاب به صورت متوالی از شبکه تماشا پخش می شود.
کد مطلب: 150982
برچسب ها: صدا و سیما
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *