۰
يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۳

نقش ستاد تنظیم بازار در انتخابات

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه نقش ستاد تنظیم بازار در موضوع انتخابات، بسیار مهم بی بدیل است، گفت: به این دلیل اقدامات مختلف بهنگام در این زمینه می تواند بسیار تاثیر گذار باشد و از طرفی باید بیش گذشته نسبت به تخلفات حساس بود.
نقش ستاد تنظیم بازار در انتخابات
 استاندار زنجان با تاکید بر اینکه نقش ستاد تنظیم بازار در موضوع انتخابات، بسیار مهم بی بدیل است، گفت: به این دلیل اقدامات مختلف بهنگام در این زمینه می تواند بسیار تاثیر گذار باشد و از طرفی باید بیش گذشته نسبت به تخلفات حساس بود.
فتح الله حقیقی روز یکشنبه در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه موضوع برگزاری انتخابات به ستاد تنظیم بازار ارتباط دارد، افزود: ملت ایران برای انتخابات باشکوه ۲۸ خرداد آماده می شوند چرا که حضور پرشور در این عرصه تقویت کننده اتحاد، وحدت، انسجام، منافع و مصالح ملی است.
وی به برگزاری انتخابات پاشکوه، شاداب، سالم و در امنیت کامل اشاره کرد و گفت: برای تحقق این امر متولیان اقدامات و تمهیدات لازم را انجام دهند تا بدون هیچ گونه دغدغه ای این رخ داد مهم برگزار شود.
حقیقی اظهار داشت: با هماهنگی کامل با ناظرین تمامی وظایف نیز در حال انجام بوده و بر این مبنا برای شرایط مختلف تدبیر اندیشیده شده است تا مشکلی بوجود نیاید و انتخابات پیش رو در شرایط کرونایی به نحو مناسبی اجرا شده و به پایان برسد.
وی افزود: در این خصوص باید منویات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری را در حد مطلوب عملیاتی کرد چرا که همواره  مشارکت فعالانه مردم در انتخابات تمامی برنامه ها و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.
استاندار زنجان گفت: دست اندرکاران امر در ستاد تنظیم بازار نیز با توجه به  موضوع انتخابات شاداب سازی این مهم را مورد توجه قرار دهند، به این معنی که نسبت به تولید و توزیع کالاهای اساسی مردم توجه بیشتری شود.
حقیقی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی نزدیک به انتخابات کوچکترین تعلل از سوی هیچ فردی، پذیرفتنی نیست، افزود: همه سربازان این نظام بوده و هستند و انسجام و وفاق باید همیشه وجود داشته باشد.
وی بیان اینکه یک رکن این آرامش مربوط به ستاد تنظیم بازار است و همه اعضا باید به وظایف محوله خود عمل کنند، ادامه داد: این استان در خصوص تامین کالای استراتژیک مردم مشکلی ندارد و بر این مبنا باید نظارت ها را افزایش داد.
کارخانه جهان تعطیل نمی شود
استاندار زنجان با اشاره به اینکه این استان در ارتباط با تامین روغن خام مورد نیاز رایزنی لازم را انجام داده است، اضافه کرد: مانع تراشی با توجه به نامگذاری سال پذیرفتنی نیست و در کوتاهترین زمان ممکن موارد موجود باید برطرف شود.
حقیقی با بیان اینکه این استان با دشواری زیادی نسبت به فعال سازی کارخانه روغن نباتی جهان و بیکار نشدن کارگران اقدام کرده است، افزود: به هبچ عنوان این کارخانه تعطیل نمی شود و مشکلات بدهی این کارخانه  حل و فصل شده است.
وی اضافه کرد: برای عملیاتی شدن کارها باید به دور از شعار عمل کرد تا مصادیق آن برای مردم ملموس باشد و از طرفی باید گفت این استان در جوجه ریزی نیز نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی دارد و درصورت عدم اجرای قانون از سوی استان های دیگر مشکلاتی ایجاد خواهد شد.
حقیقی در خصوص موضوع نان نیز گفت: با هر فردی بخوهد قیمت نان را بدون ضابطه و قانون در استان تغییر دهد، برخوردهای لازم انجام می گیرد که گزارش هایی از برخی تخلفات واحدهای نانوایی وجود دارد که نسبت به موارد یاد شده توجه شود.
کد مطلب: 151455
برچسب ها: انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *