۰
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۳

تامین برق بیمارستانهای تهران

استاندار تهران با اشاره به شرایط خاص استان تهران بر تامین برق بیمارستان ها برای دستگاه اکسیژن ساز در شرایط کرونا و خاموشی های برق تاکید کرد.
تامین برق بیمارستانهای تهران
استاندار تهران با اشاره به شرایط خاص استان تهران بر تامین برق بیمارستان ها برای دستگاه اکسیژن ساز در شرایط کرونا و خاموشی های برق تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی روز سه شنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل اظهار داشت: در شرایط کرونا هزینه تامین برق بیمارستان ها برای دستگاه اکسیژن ساز ضروری است و باید همه تدبیر و کمک کنیم تا مساله مدیریت شوند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه تامین برق در ایام پیش رو اهمیت زیادی دارد تصریح کرد: فعالیت رمز ارزها تا پایان شهریور تعطیل می شود که بیشتر آنها در استان تهران فعال هستند، همچنین در زمینه صنعت هم نیازمند تدابیر خاصی هستیم.

وی با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ گفت: در استان تهران میزان جمعیت رای دهنده با ۱۳ استان برابری می‌کند و سرریز همه ناهنجاری ها را در تهران داریم، حضور یک و نیم میلیون اتباع و افزایش سالانه ۲۰۰ هزار نفر به جمعیت استان به سبب مهاجرت، شرایط تهران را خاص و ویژه کرده؛ از اینرو نگاه به مسائل استان باید همه جانبه باشد.

وی با اشاره به لزوم توجه به پدافند غیرعامل از تسریع در تدوین طرح پدافند غیرعامل استان تهران خبر داد و گفت: پدافند غیر عامل اهمیت خاصی پیدا کرده و هر کشوری که به آن نپردازد غفلت جبران‌ناپذیر و نابخشودنی است چراکه پدافند غیرعامل در ابعاد مختلف اعم از خنثی کردن توطئه بیگانگان و هم در تامین امنیت و رضایت‌مندی افراد جامعه نقش موثری دارد.

وی ادامه داد: تقویت همه ابعاد پدافند غیرعامل به صورت جامع، علمی و تخصصی ضروری است که این مهم در استان تهران مورد توجه است.

استاندار تهران گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل استان تهران در زمینه انتخاب مشاور متخصص با موانعی همراه بود که اکنون این آمادگی وجود دارد تا این طرح تهیه و به سرانجام برسد.

معاون استاندار تهران:مولدهای بیمارستان ها مورد ارزیابی قرار می گیرد

در ادامه این مراسم معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: بر طبق مصوبه هیات دولت کلیه سازمان ها مکلفند ۲۰ درصد از مصارف خود را از انرژی های تجدیدپذیر تامین کنند.

 حمیدرضا گودرزی افزود: تکمیل و تجهیز مراکز حساس استان تهران به مولد برق اضطرای پیگیری می شوند.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه هیئت دولت کلیه سازمان ها مکلفند ۲۰ درصد از مصارف خود را از انرژی های تجدیدپذیر تامین کنند بنابراین ادارات در این زمینه پیگیری لازم را به عمل آورند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: مولدهای بیمارستان ها و مراکز درمانی مهم توسط دستگاه های مربوطه مورد ارزیابی قرار گیرد، ضمن اینکه تقویت و حمایت از توسعه فرصت نیروگاه های مقیاس کوچک در کلیه شهرستان ها به شهرک های صنعتی مورد توجه است.

آبرسانی به واحدهای صنعتی شمس آباد تسریع می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از تسریع آبرسانی به واحدهای صنعتی شمس آباد از طریق کانال محمدیه خبر داد و گفت: آبرسانی به واحدهای صنعتی شمس آباد تسریع می شود

حشمت الله عسگری روز سه شنبه در جلسه کمیته اقدام اقتصادی و مقابله با تحریم ها مشترک با جلسه تولید و رفع موانع سرمایه گذاری اظهار داشت: دستور کار این جلسه طرح آبرسانی به واحدهای صنعتی و خدماتی از طریق کانال محمدیه بود که طرح مطالعاتی آن از سال گذشته آغاز شده و در فاز اجرایی قرار دارد.

وی گفت: عملیاتی شدن این طرح می تواند کمک زیادی به توسعه صنعت در شهرک شمس آباد داشته باشد، چراکه در این شهرک از حدود ۳۲۰۰ واحد حدود۱۸۰۰ واحد تولیدی با۴۰ هزار اشتغال مستقر هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه وضعیت آب در این شهرک خوب نیست خاطرنشان کرد: اجرای مرحله اول این طرح در دو فاز است که فاز اول آن حدود ۴۰ درصد اجرایی شده و فاز دوم به مرحله اجرا رسیده و با عقد قرارداد با پیمانکار بحث های اولیه آن صورت گرفته است.

عسگری افزود: هدف از اجرای این طرح اختصاص حدود ده میلیون متر مکعب آب به شهرک شمس آباد، ۵ میلیون مترمکعب برای اراضی شهر آفتاب و ۵ میلیون مترمکعب جهت اراضی شهر فرودگاهی می باشد که در چارچوب تخصیص آب ابلاغی است و تخصیص آن در دو مرحله از منابع کانال محمدیه و منابع فیروز بهرام که مجموعا بیست میلیون مترمکعب در سال در نظر گرفته شده است، می باشد.
کد مطلب: 151601
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *