۰
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۸
سرلشكر فيروزآبادي:

آمریکا پشتیبان القاعده است

رييس ستاد كل نيروهاي مسلح، سياست خارجي آمريكا را پشتيبان القاعده دانست و به نخبگان آمريكا و غرب نسبت به جلو گيري از اين تحركات هشدار داد.
آمریکا پشتیبان القاعده است
سرلشكر سيد حسن فيروزآبادي طي توصيه به نخبگان و دلسوزان آمريكا و كشورهاي غربي گفت: غرب و تمدن ليبرال دمكراسي آن دچار حلقه معبوب شده است و تصميمات عجولانه دولت‌هاي غربي همه در اين حلقه به عنوان فيد بك مثبت عمل مي‌كنند يعني اين‌كه هر چاره‌اي مي‌انديشند بحران‌ها را تشديد مي‌كنند، هر سيستمي كه دچار اين اشكال اساسي شود، سقوط‌ اش حتمي است.

اين عضو شوراي عالي امنيت ملي همچنين تصريح كرد : آغاز اين مرحله باز مي‌گردد به سال‌هاي اول دهه نود ميلادي كه سران مرتجع و و صهيونيست‌ مسيحي آمريكا و انگليس برنامه‌ريزي جنگ عليه مسلمانان را در دستور كار قرار دادند. آنها بنيادگراهاي منطقه را كه در افغانستان خودشان به بهانه جنگ با كمونيزم پرورش داده بودند، به كار گرفتند و با بهانه تروريسم القاعده، مسلمانان را متهم به تروريسم كردند و جنگ‌هاي پرهزينه و ظالمانه و نابودكننده را عليه افغانستان و عراق به راه انداختند.

وي افزود: هزينه‌هاي سنگين مالي و بحران‌هاي روحي اخلاقي و جسمي در اين جنگ ها به جان غرب افتاد ، پس از سال‌ها جنگ بي‌فايده و كشتار عظيم و تخريب وسيع زيربناها، در باطلاق جنگ‌هايي كه خود برافروختند، فرو رفتند.

فيروز‌آبادي در ادامه خاطرنشان كرد: صهيونيست‌هاي غاصب فلسطين كه از اول در پشت اين طرح خطرناك بودند، مرتبا دولت‌هاي آمريكا، انگليس و همچنين ديگر دولت‌هاي اروپايي را تحت فشار مضاعف قرار دادند و نهايت اين شد كه پول ماليات مردم در غرب،‌ هزينه هوس‌هاي نامعقول صهيونيست‌ها و نفوذي‌هايشان در حكومت‌هاي غرب شد.

وي با بيان اين‌كه مرحوم پاپ فقيد در آخرين روزهاي عمرش اعلام كرد غرب به زودي دچار عذاب الهي خواهد شد،افزود: ديري نخواهد پاييد كه ابتدا با بحران اقتصادي مهم‌ترين شاخص تمدن غرب پايين كشيده شده و به دنبال آن تصميمات غلط بحران هاي اجتماعي و صدها بحران ناخواسته ديگر را بوجود آورد.

وي ادامه داد: امروز دستگاه سياسي و حكومتي غرب خود نيز در اين گرداب دست و پا مي‌زند. تنها راه دلسوزان و نخبگان در آمريكا و غرب براي خروج از اين حلقه معيوب كه سرانجام‌اش سقوط و مرگ است، بازگشت به حق و عدالت و دمكراسي متكي به آراي مردم است، شايد خود مردم بهتر بتوانند راه نجات را پيدا كنند. روش استكباري سركوب حركت‌هاي مردمي در غرب را بايستي به كنار بگذارند و اجازه بدهند حركت‌هاي مردمي مسير تكاملي خود را طي كنند شايد براي آنها فرجي پيدا شود.

فيروزآبادي تصريح كرد: پايان دادن به سياست جنگ طلبانه و خروج نيروهاي اشغالگر و پايان حمايت از تروريسم و ناديده گرفتن حقوق بشر و كنار گذاشتن ليبرال دمكراسي متكي به آراي ابر سرمايه‌داران و زورگويان شايد بتواند غرب را از اين عذاب الهي كه در آن گرفتار است، تا حدي نجات دهد، اما يكي از شاخص‌هاي شكست طرح جنگ طلبانه غرب عليه مسلمانان كه امروز آشكار شده ، اين است كه آنها به بهانه پايان دادن به تروريسم القاعده ، جنگ را آغاز كردند و امروز آمريكا و غرب در افغانستان، پاكستان، ليبي و سوريه همسو با سران القاعده عمل مي‌كنند و در واقع سياست خارجي آمريكا پشتيبان القاعده است و براي آنها راه باز مي‌كند و تروريست‌هاي القاعده پيشروان جنگ آمريكا عليه مسلمانان در كشورهاي منطقه هستند و رفت و آمدهاي پي در پي مسوول سياست‌خارجي آمريكا و انگليس با سران القاعده و پشتيباني مالي آنها بر همگان آشكار است.

وي در پايان خاطرنشان كرد: من به نخبگان آمريكا و غرب هشدار مي‌دهم كه جلوي اين تحركات را بگيريد و اين سيستم معيوب را درمان كنيد و اگر نه گرداب‌ همان و غرق شدن همان.

 
کد مطلب: 1544
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *