۰
يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۰

مزایا و نحوه افتتاح حساب در ترکیه

افتتاح حساب بانکی بین المللی در ترکیه یکی از مسائل به شدت مهم در دنیای امروزه به شمار می‌آید. مردم سایر کشور‌ها، تنها در صورتی به افتتاح حساب در کشوری دیگر نیاز پیدا می‌کنند که قصد زندگی در آن را داشته باشد. اما به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، بانک‌های کشور ما در خصوص افتتاح حساب‌های بین‌المللی، نمی‌توانند فعالیت کنند. این مسئله شاید تا سال‌ها پیش، موضوع مهمی تلقی نمی‌شد؛ اما امروزه در عصر ارتباطات زندگی می‌کنیم و داشتن حسابی بین‌المللی، در خصوص بهره‌مندی از شیوه‌های نوین کسب درآمد و برخورداری از خدمات مربوط به پرداخت ارز‌های خارجی، بسیار مهم است. در شرایط حال حاضر، برای داشتن حسابی بین‌المللی و استفاده از آن، افتتاح حساب در ترکیه یک راهکار به شدت مؤثر است. ترکیه از معدود کشور‌هایی است که به ایرانیان اجازه ثبت حساب در بانک‌های خود را می‌دهد؛ بنابراین اگر قصد دارید که با افتتاح حساب بین‌المللی، کسب و کار و فعالیت‌های مالی خود را بهبود ببخشید، در ادامه با ما همراه باشید.
مزایای افتتاح حساب در ترکیه
جالب است بدانید که با باز کردن حساب بانکی در ترکیه، راه‌های کسب درآمد، سرگرمی و تفریح بیشتری پیش روی شما باز خواهند شد و از این طریق، درهای موفقیت با احتمال قوی‌تری رو به سمت شما باز خواهند شد. در ادامه درباره مزایای افتتاح حساب در ترکیه صحبت خواهیم کرد.
دریافت ارز‌های خارجی
یکی از واقعیت‌های روز جامعه ما این است که افراد باید با درآمد ریالی خود، با گرانی‌ها و وضعیت بغرنج اقتصادی ناشی از بالا رفتن قیمت دلار سر و کله بزنند و این موضوع، دشواری‌های مالی بسیاری را بر دوش مردم جامعه گذاشته است. این مسئله افراد بسیاری را به فکر کسب درآمد به دلار و یا سایر ارز‌های خارجی که ارزش بالایی دارند انداخته است؛ اما یکی از دغدغه‌های اولیه این افراد، دریافت درآمد است. چرا که کارفرما‌ها، پلتفرم‌ها و شرکت‌هایی که برای آن‌ها کار می‌کنند با نداشتن حسابی بین‌المللی، نمی‌توانند دستمزد آن‌ها را پرداخت کنند.
از این دسته افراد می‌توان به یوتیوبر‌ها اشاره کرد؛ افرادی که با صرف ساعت‌ها‌ ایده‌پردازی، ضبط و ادیت ویدئو قصد کسب درآمد در یوتیوب از طریق تولید محتوا را دارند اما در بیشتر مواقع، به دلیل نداشتن حسابی بین‌المللی، از دریافت درآمد خود محروم می‌مانند. خوب است بدانید که افتتاح حساب بانکی در ترکیه در انواع شخصی و یا شرکتی (تجاری) برای ایرانیان در ترکیه امکان‌پذیر است و فرقی نمی‌کند که شما به صورت فریلنسری و یا از طریق ثبت شرکت در حال کسب درآمد به صورت ارز خارجی هستید؛ در هر صورت شما می‌توانید با برخورداری از حسابی بین‌المللی، با قابلیت دریافت و انتقال انواع ارز‌ها اعم از دلار، لیره، یورو یا حتی پوند، مزد زحمات خود را دریافت کنید.

پرداخت در درگاه‌های بین‌المللی
همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، ما در عصر اینترنت و ارتباطات زندگی می‌کنیم. این یعنی برعکس گذشتگان، ما به طور کلی در جریان آن‌چه در سراسر جهان می‌گذرد، هستیم. به عنوان مثال می‌دانیم در سایت معروف آمازون، چه آیتم‌های جذابی برای افراد خارجی به فروش می‌رسد یا می‌دانیم که با پرداخت‌های درون برنامه‌ای مربوط به خرید اشتراک اپلیکیشن اسپاتیفای، می‌توان به صورت نامحدود به انواع آهنگ‌ها و آلبوم‌ها دسترسی داشت؛ یا با خرید اشتراک نتفلیکس می‌توان از تماشای آنلاین و نامحدود سریال‌های بی‌نظیری بهره برد.
گیمر‌های حرفه‌ای کشور ما، امروزه با مشکل عدم توانایی در پرداخت هزینه آیتم‌ها، امکانات و قابلیت‌های درون بازی‌ها مواجه هستند. همه این‌ها مشکلاتی هستند که با افتتاح حساب بانکی در ترکیه، قابل حل هستند. شما می‌توانید با داشتن حسابی بین‌المللی، از آمازون و سایر فروشگاه‌های خارجی خرید اینترنتی داشته باشید؛ اشتراک اپلیکیشن‌های مفید را خریداری کرده و پرداخت‌های درون برنامه‌ای را به راحتی و به صورت مستقیم انجام دهید.
نحوه افتتاح حساب بانکی در ترکیه
خوشبختانه روابط دوستانه کشور ترکیه با ایران، باعث شده است تا دولت این کشور اجازه ثبت حساب بانکی برای ایرانیان را به برخی بانک‌های خود بدهد؛ البته باید بدانید که امکان ثبت حساب در تمامی بانک‌های این کشور وجود ندارد؛ سه مورد ازبهترین بانک‌ها برای ایرانیان در این زمینه، بانک‌های زراعت بانک، ‌ایش بانک و واکیف بانک هستند که در میان این سه، امکان افتتاح حساب بانکی در ترکیه بدون داشتن اقامت، تنها در زراعت بانک ممکن است. در این بانک شما می‌توانید با داشتن پاسپورت به همراه کد مالیاتی، اقدام به افتتاح حساب کنید. برای بانک‌های‌ ایش و واکیف، شما علاوه بر موارد گفته شده، به کارت اقامت کشور ترکیه یا حداقل کیملیک کارت آن نیز نیاز خواهید داشت.
بانک دولتی زراعت، برای مشتریان ایرانی دارنده حساب خود، امکان برای درخواست مستر کارت‌ها و ویزا کارت را نیز قرار داده است. با در دست داشتن این کارت‌های بین‌المللی، شما امکان دریافت و یا انتقال ارز‌های بین‌المللی به صورت نقدی و غیر نقدی، پرداخت اینترنتی جهت خرید از فروشگاه‌ها، خرید شارژ، پرداخت قبوض و... را خواهید داشت. جالب است بدانید که اگر از مشتریان ساکن ایران باشید، می‌توانید به هنگام افتتاح حساب در ترکیه، از بانک‌ها اعتبار بیشتری برای کارت خود درخواست کنید. در این صورت برای راحتی و رفاه بیشتر شما، به جای ۴ سال، ۸ سال اعتبار به کارت‌های متعلق به حساب‌های‌تان تعلق خواهد گرفت.
علاوه بر مدارک هویتی، کد مالیاتی، پاسپورت و کارت اقامت (در صورت دارا بودن)، شما برای افتتاح حساب در ترکیه به یک آدرس حقیقی و سیم کارت یکی از اپراتور‌های این کشور، در فرآیند افتتاح حساب نیاز پیدا خواهید کرد. اگر در این خصوص به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می‌توانید از الو اپلای کمک بگیرید.
 

الو اپلای
الو اپلای یک مؤسسه موفق در زمینه مهاجرت و امور مربوط به کشور ترکیه است که می‌تواند در فرآیند افتتاح حساب در ترکیه، چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری، از ابتدا تا انتهای این راه را در کنار شما باشد و در تسهیل تامین مایحتاج این امر، به شما کمک کند. علاوه بر برخورداری از خدمات افتتاح حساب بانکی در ترکیه، شما می‌توانید برای امور دیگری نظیر اخذ اقامت ترکیه، خرید ملک در کشور ترکیه، سرمایه در ترکیه، اخذ شهروندی و تابعیت ترکیه، به الو اپلای مراجعه نمایید. دریافت خدمات گروه الو اپلای در سایت آن به نشانی اینترنتی https://www.aloapply.com/ باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما در امور گفته شده، خواهد شد.
کد مطلب: 161273
برچسب ها: ترکیه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *