۰
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۰

آتش جنگ روسیه دامن کُشتی را هم گرفت

پس از کنارگذاشته شدن بسیاری از تیم‌های ملی ورزشی روسیه از حضور در رویدادهای بین‌المللی، کشتی این کشور هم با انزوای جهانی مواجه شد.
آتش جنگ روسیه دامن کُشتی را هم گرفت
پس از کنار گذاشته شدن بسیاری از تیم‌های ملی ورزشی روسیه از حضور در رویدادهای بین‌المللی، کشتی این کشور هم با انزوای جهانی مواجه شد.
به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه مناقشات روسیه و اوکراین هر روز ابعاد تازه‌تری پیدا می‌کند، ورزش این کشور هم قربانی جنگ شد. بطوریکه طی روزهای گذشته تقریباً اکثر تیم‌های ملی ورزشی روسیه از حضور در میادین جهانی و اروپایی منع شدند و مشخص نیست ورزشکاران این کشور چه زمان می‌توانند همچون گذشته در مسابقات بین المللی حضور یابند.
در همین راستا باید به رشته کشتی به عنوان یکی از اصلی ترین ورزش‌های روسیه اشاره که همواره در سطح جهان و المپیک، داعیه قهرمانی و برتری داشته و یکی از پرافتخارترین کشورهای اروپایی محسوب شده است.
گفته می‌شود تحریم و انزوای کشتی روسیه هم از رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال اروپا آغاز شده و طبیعتاً در میادین بین المللی آتی هم ادامه دارد.
بر این اساس طبق اعلام متولیان کشتی روسیه، ملی پوشان این کشور در رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی زیر ۲۳ سال اروپا در بلغارستان حضور نخواهد داشت.
البته روس‌ها در این مورد پیش دستی کردند و قبل از اینکه اتحادیه جهانی کشتی یا هر نهاد بین المللی ورزشی دیگری آنها را از این مسابقات منع کنند، خودشان از حضور در مسابقات کنار کشیدند.
کد مطلب: 161568
برچسب ها: کشتی روسیه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *