۰
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۸
عضو کمیسیون بهداشت مجلس اذعان کرد:

پیگیری دقیق حادثه پیرانشهر

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به حادثه روستای شین آباد پیرانشهر گفت: ما بر مبنای انصاف کسی را در این حادثه مقصر نمی‌دانیم و مجلس، وزارت آموزش و پرورش با حساسیت ویژه‌ای این قضیه را دنبال می‌کنند
نمایندگان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی که برای بررسی وضعیت درمانی دانش‌آموزان حادثه‌دیده روستای شین‌آباد پیرانشهر به تبریز سفر کرده‌اند عصر امروز با استاندار آذربایجان شرقی در تبریز دیدار کردند.
شاهین محمدصادقی رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ر این دیدار از همراهی و هماهنگی دستگاه‌های مختلف آذربایجان شرقی از جمله استانداری، اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مدیریت این حادثه قدردانی کرد.
عابد فتاحی دیگر عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه وقوع چنین حوادثی در همه جای دنیا ممکن است، افزود: ما بر مبنای انصاف کسی را در این حادثه مقصر نمی‌دانیم و مجلس، وزارت آموزش و پرورش و تمام افراد مرتبط نیز با حساسیت ویژه‌ای این قضیه را دنبال می‌کنند.
رسول خضری نماینده پیرانشهر و سردشت و دیگر عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی هم از دانشگاه علوم پزشکی تبریز و تمام نهادهای درگیر در استان آذربایجان شرقی به خاطر اهتمام برای درمان دانش‌آموزان مصدوم پیرانشهری قدردانی و ابراز امیدواری کرد این دانش‌آموزان با به دست آوردن سلامتی دوباره به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.
شایان ذکر است روز ۱۵ آذرماه بر اثر آتش‌سوزی در مدرسه‌ای در روستای شین‌آباد پیرانشهر در استان آذربایجان غربی، ۲۹ نفر از دانش‌آموزان این مدرسه مصدوم شدند.
۱۵ نفر از مصدومان این حادثه برای درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی تبریز منتقل شده‌اند.
کد مطلب: 16320
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *