۰
سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۱

برنامه حذف دسته جمعی فالوور (100% مطمئن و رایگان)

خیلی وقت ها نیاز است که تعدادی از فالوورهای پیج اینستاگرام خود را  پاک کنید. همه ما بنا به دلایل شخصی از دنبال کردن افراد در اینستاگرام منصرف می شویم یا برعکس، دوست نداریم یک سری از افراد به اطلاعات شخصی ما در صفحه مان دسترسی داشته باشند. در این صورت برای اینکه طرف ناراحت نشود آن را بلاک نمی کنیم فقط از لیست فالوورهایمان پاکش می کنیم.
اگر تعداد فالوورهایی که دوست نداریم دیگر ما را دنبال کنند زیاد باشند نمی توان این کار را به صورت دستی انجام داد! باید از برنامه های حذف دسته جمعی فالوور استفاده کنیم. آیا واقعا می توان به صورت دسته جمعی فالوورهای اینستاگرام را پاک کرد؟ بله در این مقاله آموزشی همراه ما باشید تا شما را با نحوه حذف دسته جمعی فالوورهای اینستاگرام آشنا کنیم.
 
چرا مجبور به حذف فالوورها در اینستاگرام می شویم؟
معمولا افراد عادی که صفحات شخصی در اینستاگرام دارند ترجیح می دهند تعداد محدودی از افراد به محتوای صفحه خود دسترسی داشته باشند و به همین دلیل صفحات خود را به خصوصی تبدیل می کنند. این در حالی است که سایر افراد مشهور و کسانی که درآمد شخصی خود را دارند مجبور به این کار نیستند.
داشتن صفحات عمومی و دسترسی به محتوای ایجاد شده توسط صفحات آنها برای کاربران عمومی اینستاگرام آزاد است. در هر دو مورد، ممکن است شرایطی برای کاربران اینستاگرام پیش بیاید که دیگر نمی خواهند برخی افراد را در لیست فالوورهای خود داشته باشند و بخواهند آنها را از خود لیست حذف کنند.
جدا از این مورد ممکن است پیج شان دارای فالوورهای فیک باشد. فالوورهای فیک و غیرفعال در اینستاگرام بلای خانمان سوز پیج های بیزنسی در اینستاگرام است. چون افرادی که از پیج های خود کسب درآمد می کنند باید بتوانند نرخ تعامل کاربران با پیج شان را بالا نگه دارند. در این صورت با داشتن فالوورهای فیک چنین چیزی غیرممکن است. پس باید هر چه سریع تر فالوورهای فیک موجود در پیج خود را پاک کنند. در ادامه بهترین برنامه حذف دسته جمعی فالوورهای فیک را به شما معرفی خواهیم کرد.
 
حذف فالوور در اینستاگرام به صورت دستی و تکی
اول از همه این را بدانید پاک کردن دنبال کنندگان در اینستاگرام فقط از طریق اپلیکیشن اینستاگرام ممکن است. پس برای این کار به هیچ وجه سراغ نسخه تحت وب اینستاگرام نروید!
برای حذف فالوور این مراحل را قدم به قدم طی کنید:
  1. اول وارد صفحه اصلی پیج خود شوید. یا روی عکس پایین خود بزنید.
    سپس روی گزینه Followers بزنید تا لیست فالوورهای شما نمایش داده شود.
    هر کدام از فالوورهایی که می خواهید از لیست خود پاک کنید را انتخاب کنید و روی سه نقطه کنار اسمش بزنید.
    در پنجره‌ای که باز می ‌شود روی Remove بزنید و کار تمام است.
 
روش جدید حذف فالوور در اینستاگرام
اینستاگرام در آپدیت جدید خود به صورت خودکار گزینه Remove را در کنار نام فالوورهای شما قرار می دهد. اگر بعد از ورود به لیست فالوورها از آپدیت جدید اینستاگرام استفاده می کنید، می توانید به راحتی با انتخاب گزینه Remove افراد مورد نظر خود را از لیست فالوورهای تان برای همیشه حذف کنید. نگران نباشید فالوورهایی که از لیست شما حذف شده اند، پیامی مبنی بر اینکه دیگر دنبال کننده شما نخواهند بود دریافت نخواهند کرد.
البته اگر پیج شما روی حالت عمومی باشد باز هم قادرند محتوای شما را ببینند. بهترین گزینه در چنین مواقعی بلاک کردن است. با انتخاب گزینه Block می توانید برای همیشه از دست شان خلاص شوید. دیگر نمی توانند شما را در اینستاگرام ببینند. حتی اگر سرچ تان کنند هم باز هم شما را نمی بینند!
 
بهترین برنامه های حذف دسته جمعی فالوور
همانطور که قبلا هم ذکر کردیم بسیاری از مردم تمایل دارند صفحات عمومی را به دلایل تبلیغاتی یا شخصی داشته باشند و برای طیف وسیعی از افراد محتوا ایجاد کنند. در قسمت قبل نحوه حذف دستی فالوور در اینستاگرام را به شما آموزش دادیم که البته بیشتر مناسب کاربرانی است که صفحات شخصی دارند و لیست فالوورهای آنها زیاد زیاد نیست.
پیشنهاد می کنیم مقاله سایت چک کردن فالوور فیک را حتما بخوانید.
البته افرادی که دارای صفحات پرطرفدار با فالوور بالا هستند نباید از این روش برای حذف تعداد مشخصی از فالوورهای خود استفاده کنند، زیرا حذف فالوور به صورت جداگانه برای چنین افرادی زمان زیادی را می برد و کار خسته کننده ای است. اما چگونه می توان از شر فالوورها به تعداد بالا خلاص شد؟ در ادامه بهترین برنامه ها برای این کار را به شما معرفی می کنیم. پس همراه ما باشید.
 
حذف فالوور اینستاگرام با برنامه Mass Unfollow for Instagram
اگر دنبال بهترین برنامه برای حذف دسته جمعی فالوورهای اینستاگرام هستید پیشنهاد ما استفاده از اپلیکیشن Mass Unfollow for Instagram است. که با گوشی های آیفون و اندروید قابل استفاده است. از طریق این برنامه می توانید فالوورهای اینستاگرام خود را به صورت دسته جمعی پاک کنید. فقط کافی برنامه را دانلود کنید و با اکانت اینستاگرام خود در آن لاگین کنید. سپس می توانید اپلیکیشن را برای حذف فالوورهای مد نظرتان تنظیم کنید.
 
اپلیکیشن حذف فالوور دسته جمعی Bulk Unfollower for Instagram
اگر دنبال یک برنامه کاربردی، خوب و بی دردسر برای حذف دسته جمعی فالوورهای اینستاگرام هستید پیشنهاد می کنیم از اپلیکیشن Bulk Unfollower for Instagram استفاده کنید. این اپ موبایلی دارای امنیت بسیار بالایی است و به سادگی می توانید از نسخه رایگانش برای حذف فالوورهای اینستاگرام تان استفاده کنید.
 
اپلیکیشن حذف فالوورهای روح My Ghost Followers
یکی از بهترین اپلیکیشن های حذف فالوورهای روح و غیرفعال در اینستاگرام که هم نسخه اندرودی و آیفونی دارد اپلیکیشن My Ghost Followers است. با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید فالوورهای روح پیج تان را شناسایی و حذف شان کنید. کار با این برنامه خیلی راحت است و به صورت اتوماتیک برای شما انجام می دهد.
 
جمع بندی و پایان
در این مقاله آموزشی سعی کردیم بهترین برنامه های حذف دسته جمعی فالوور را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال حذف دسته جمعی فالوورهای اینستاگرام خود به خصوص فالوورهای فیک هستید پیشنهاد می کنیم از اپلیکیشن هایی که در این آموزش به شما معرفی کردیم حتما استفاده کنید. این مقاله بر گرفته از مقاله روش های حذف فالوور فیک اینستاگرام سایت مخاطب به آدرس https://mokhatab.org/delete-instagram-fake-followers/ است. اگر دنبال روش های جدید و ساده برای شناسایی و حذف فالوورهای فیک اینستاگرام هستید حتما به سایت مخاطب مراجعه کنید.
کد مطلب: 163407
برچسب ها: اینستاگرام
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *