۰
سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۱

صفر استقلال در رفسنجان هم یک نشد!

تیم فرهاد مجیدی حتی به مس در رفسنجان هم رحم نکرد و استقلالی ها با دو گل از سد میزبان قدرتمند خود گذشتند.
صفر استقلال در رفسنجان هم یک نشد!
تیم فرهاد مجیدی حتی به مس در رفسنجان هم رحم نکرد و استقلالی ها با دو گل از سد میزبان قدرتمند خود گذشتند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یک بازی جذاب و دیدنی که موقعیت های متعددی را در پی داشت، توانست با درخشش خیره کننده امیرحسین حسین زاده دو بر صفر از سد مس در رفسنجان گذشته و قهرمانی خود را بیش از پیش مقتدرانه تر کند.
این بازی فوق العاده هیجان انگیز و با حملات دو تیم آغاز شد. در دقیقه 2 ضربه کرنر آذرباد روی خط محوطه 6 قدم در حالی به تیموری رسید که در شعاع یک متری او بازیکنی از استقلال حضور نداشت اما ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
لحظاتی پس از این موقعیت، امیرحسین حسین زاده پس از چند متر تکروی از پشت محوطه جریمه با شوتی محکم و سرکش دروازه مس را تهدید کرد که شوت دیدنی این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد و برگشت داده شد. لحظاتی بعد باز هم مس صاحب فرصت شد که علیاری در دهانه دروازه نتوانست از این فرصت استفاده کند و حسینی توپ را گرفت.

پس از این دو فرصت، بازی متعادل دنبال شد تا اینکه ضربه سر سیلوا روی کرنر مهدی پور خطرناک راهی اوت شد. در دقیقه 35 مجید علیاری با یک ضربه سر در اختیار حسینی قرار گرفت. لحظاتی بعد این بازیکن روی اشتباه جلالی صاحب موقعیت تک به تک شد که حسینی به خوبی شوت او را مهار کرد. روی شروع مجدد سریع گلر آبی ها، توپ از فایز الرشیدی عبور کرد که حسین زاده با ضربه ای قیچی برگردان از گوشه دروازه قصد داشت دروازه مس را تهدید کند که توپ او به بیرون رفت.
بالاخره در دقیقه 48 قفل دروازه ها شکسته شد. امیرحسین حسین زاده با یک حرکت انفرادی دیدنی از سمت چپ، توانست سه بازیکن مس را از پیش روی بردارد و با یک ضربه فنی دیدنی از گوشه محوطه جریمه، توپ را به تور دروازه مس چسباند و گل اول بازی را به ثمر رساند.
پس از گذشت هفت دقیقه، پدیده جوان آبی ها گل دومش را نیز به ثمر رساند. روی یک ضد حمله، آبی ها از سمت راست صاحب موقعیت شدند. پاس در عرض مهدی پور روی خط محوطه جریمه به حسین زاده رسید و این بازیکن پس از آنکه توپ را روی پای راستش آورد، با شوتی روی پا و دیدنی، توپ را به گوشه دروازه مس فرستاد تا استقلال را 2 بر صفر پیش بیندازد.
در ادامه مس چند موقعیت خوب مانند شوت راه دور عقیل کعبی، ضربه سر لطیفی و شوت منشا را از دست داد و در نهایت بازی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال به پایان رسید و آبی پوشان توانستند به امتیاز 67 دست پیدا کنند.
کد مطلب: 163980
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *